Hups!Siinä tapauksessa en ihmettele noin korkeaa velkaantumisastetta. Itselläkin aika monta vuosituloa netoissa maksettavana pankille.Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Jaa, varmaan ei tiedetä mitä tällä tarkoitetaan. Jos oikein ymmärrän ja muistan menee näin:
Jos velka on suurempi kuin vuoden nettotulot, on velkaantumisaste yli 100 prosenttia.
Ja kyllä me kuulumme tuohon luokkaan, silti en pidä meitä ylivelkaantuneina.
:wave: Saman haluaisin tietää. Jos tätä per henkilö lasketaan, niin kuulun aivan varmasti joukkoon. Olen kotona, työtön, enkä puolison tulojen vuoksi saa senttiäkään. Eli mun kohdalla mennään reippaasti miinuksella, jos mulle puolet asuntovelasta lasketaanAlkuperäinen kirjoittaja Hopping:Miten tuo prosenttiluku lasketaan? Velka suhteutettuna vuosituloihin vai mihin?
kyllä olen mukana näissä asuntovelkaisissa. jep.Alkuperäinen kirjoittaja ap:http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2010/07/1160781
Kuulut siis siihen porukkaan joka kyselee palstalla "saanko 300.000? lainaa tonnin kuukausituloilla?"Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:Mua jotenkin ärsyttää tuo ylhäältä päin katseleva asenne. Kataisella itsellään on varmaan järki päässä toisin kuin rahvaalla, jota pitää vähän muistaa opastaa.
Ööh, en. Jos mä tarvitsen lainaa, kysyn pankistaAlkuperäinen kirjoittaja V:Kuulut siis siihen porukkaan joka kyselee palstalla "saanko 300.000? lainaa tonnin kuukausituloilla?"Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:Mua jotenkin ärsyttää tuo ylhäältä päin katseleva asenne. Kataisella itsellään on varmaan järki päässä toisin kuin rahvaalla, jota pitää vähän muistaa opastaa.