Suomalaisen koronapotilaan keuhkokuvat näyttävät tuhon, jonka rinnalla tupakointi on lastenleikkiä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Liitetyssä linkissä ei näkynyt yhtään "hurjaa kuvaa", oli vain tönkkö animaatio - siis tietokonepiirros! Sitäkö sitten pitäisi uskoa?

Juu. Toivottavasti koronapsykoosistakin paranee. Jos näkee muutoksia keuhkoissa, niistä pitäisi jäädä jälkiä myös muualle kuin animaatioihin ja muokattuihin röntgenkuviin. Entä kaikki muu, mistä meitä pelotellaan, olemmeko päässeet näkemään niitäkään, muualla kuin median kohuotsikoiden alla?
Et voi olla tosissasi? Mihin sinun "asiantuntemuksesi" perustuu?
 
vierailija
Totta mikä totta. Jos et ole huomannut, meitä on jatkuvasti peloteltu Koronalla kohta kahden vuoden ajan, jatkuvasti nostaen esiin uusia huolen aiheita. Eikö? Ja jatkuvasti luvattu uusia "pelastuksen toiveita", jotka sitten ovat osoittautuneet turhiksi, eikun vaan uutta piikkiä putkeen. Jo kolme kertaa samaa ainetta? Mitä ne sanoivatkaan siitä, että tekee aina vain uudelleen ja uudelleen samalla tavalla, vaikkei sitten onnistukaan?
Mitä uusia huolen aiheita on nostettu esiin? Mielestäni ollaan oltu aika systemaattisia. Huolenaiheita ovat itse tauti kokonaisuutena, long covid, veritulpat liittyen tautiin ja rokotteisiin sekä keuhkovauriot. Lähinnä näistä on puhuttu kaksi vuotta ja kaikki liittyvät ihan oleellisesti itse taudinkuvaan.

Ja mitä ovat ne uudet pelastuksen toiveet? Mielestäni siinäkin on menty aika systemaattisesti. Ensin toivottiin mahdollista laumasuojaa, mutta todettiin että ei onnistu. Sitten toivottiin rokotetta ja se saatiinkin, mutta valitettavasti ei niin kovin pitkävaikutteista. Sitä sattuu ja influenssarokotteetkin otetaan vuosittain. Nyt uusimpana toivotaan apua taudin oireita hoitovista lääkkeistä. Onko tässä ketjussa mielestäsi jotain epäloogista? Onko paljonkin tauteja, joiden kohdalla toiveet olisivat jotenkin erilaisia?
 
KOOWEE
Mitä uusia huolen aiheita on nostettu esiin? Mielestäni ollaan oltu aika systemaattisia. Huolenaiheita ovat itse tauti kokonaisuutena, long covid, veritulpat liittyen tautiin ja rokotteisiin sekä keuhkovauriot. Lähinnä näistä on puhuttu kaksi vuotta ja kaikki liittyvät ihan oleellisesti itse taudinkuvaan.

Ja mitä ovat ne uudet pelastuksen toiveet? Mielestäni siinäkin on menty aika systemaattisesti. Ensin toivottiin mahdollista laumasuojaa, mutta todettiin että ei onnistu. Sitten toivottiin rokotetta ja se saatiinkin, mutta valitettavasti ei niin kovin pitkävaikutteista. Sitä sattuu ja influenssarokotteetkin otetaan vuosittain. Nyt uusimpana toivotaan apua taudin oireita hoitovista lääkkeistä. Onko tässä ketjussa mielestäsi jotain epäloogista? Onko paljonkin tauteja, joiden kohdalla toiveet olisivat jotenkin erilaisia?
En ole väittänyt, että oltaisiin edetty epäloogisesti. Miksi oltaisiin? Kiitos että luettelit olennaisimmat. Mitä influenssarokotuksiin tulee, ne ovat joka sesongin yhteydessä uusittuja, suhteuttaen A- ja B- virusten mahdollista esiintyvyyttä. Nyt Koronassa työnnetään samaa litkua uudelleen ja uudelleen. Eikö se vähän ihmetytä?
 
vierailija
Jos ei erota tietokoneanimaatiota todellisesta kuvasta, ei sille kai sitten voi mitään. Kuvamanipulaation toteaminen onkin sitten jo vaikeampi juttu, mutta kun on kaksi kuvaa vierekkäin, se on jo huomattavasti helpompaa. Kokemus opettaa.
Laitoin kuvat lähisukulaiselleni, joka on työkseen nyt mm. kuntouttanut koronapotilaita ja on omalla alallaan erikoistunut keuhkosairauksiin ja nähnyt kuvia yl1 30 vuoden urallaan. Ymmärsi hyvin noita kuvia, joita ei ole manipuloitu.

On lisäksi todella härskiä väittää, että joku niitä olisi muokannut valehtelutarkoituksessa.
 
vierailija
Mitä uusia huolen aiheita on nostettu esiin? Mielestäni ollaan oltu aika systemaattisia. Huolenaiheita ovat itse tauti kokonaisuutena, long covid, veritulpat liittyen tautiin ja rokotteisiin sekä keuhkovauriot. Lähinnä näistä on puhuttu kaksi vuotta ja kaikki liittyvät ihan oleellisesti itse taudinkuvaan.
Mieheni kollega sairastui koronaan ja nyt on pitkäkestoiset oireet. Keuhkorakkuloista 30 prosenttia on tuhoutunut ja lääkäri sanoo, että jos tulevat kuntoon, siihen voi mennä 3-5 vuotta. Hän ei pysty nousemaan rappusia ja hengittäminen ylipäänsä työlästä.
 
vierailija
Kuva kuin kuva, ei röntgen tee siitä erilaista. Säteilyä on valokin, ja samat periaatteet kuvan käsittelyssä.

Totta mikä totta. Jos et ole huomannut, meitä on jatkuvasti peloteltu Koronalla kohta kahden vuoden ajan, jatkuvasti nostaen esiin uusia huolen aiheita. Eikö? Ja jatkuvasti luvattu uusia "pelastuksen toiveita", jotka sitten ovat osoittautuneet turhiksi, eikun vaan uutta piikkiä putkeen. Jo kolme kertaa samaa ainetta? Mitä ne sanoivatkaan siitä, että tekee aina vain uudelleen ja uudelleen samalla tavalla, vaikkei sitten onnistukaan?

Uskokaa mihin uskotte, minä ynnään pisteitä nähdäkseni koko kuvan. Tutustukaa alkuun vaikka tapahtumaan nimeltä "Event 201", joka pidettiin syksyllä 2019, pari kuukautta ennen Koronan puhkeamista.
Kyl ne huolenaiheet on pysyneet samoina.
Rokotevastaiset keksii aina vain uusia. Nyt uutena tämä event:D
 

Yhteistyössä