Suomalainen vs. mamuraiskarit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suomalialainen voittaa aina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suomalialainen voittaa aina

Vieras
Otetaan 2000-luvun kaikki ulkomaalaiset, jotka ovat syyllistyneet seksuaalirikokseen suomessa ja verrataan niitä yhteen Suomalainen.

Suomalainen mies, siis yksi mies. Tälläinen tavallinen Thaimaan matkaaja tuomittiin vuonna 2005 43 törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä, 47:stä lapseen kohdistuvasta haureudesta ja 73:sta seksuaalipalveluiden ostamisesta nuorelta. Miestä syytettiin myös sukupuolisiveellisyyttä loukkaavan materiaalin hallussapidosta ja levittämisestä.

Poliisi löysi kotietsinnässä miehen päiväkirjan, johon hän oli merkinnyt muistiinpanot 445 eri seksikokemuksesta thaimaalaispoikien kanssa. Epäilty myönsi käyttäneensä hyväkseen noin 250 poikaa Thaimaassa.

Taitaa suomipoika yksinään vastata kaikkia suomessa olevia mamuja. Ja näitä Thaimaan matkaajia on paljon. Todella paljon. Ja tämäkin poika on taas vapaalla. Tuomittiin 2005 11-vuodeksi vankeuteen. Oli lyhyet 11-vuotta

No mitenkäs se menikään se vanha sanonta, että on helpompi nähdä malka toisen silmässä kuin tukki omassaan... ei kukaan kai halua ajatella, että oma maa mansikka olis mätä ihan ilman yhtäkään ulkomaalaista.

Katsoiko kukaan afrosuomen historiaa telkkarista? Kerrottiin, että mustaihoisten määrä suomessa oli vain muutama kymmenen 80-luvulla ja vain muutama kpl ennen sitä. Ja silti suomessa tapeltiin, pahoinpideltiin, raiskattiin ja murhattiin. Puukkohippa taisi olla kansallisharrastus.

niinhän se on.

Vaik en silti hyväksy sitäkään, että kun pelätään leimautuvansa rasisteiksi, niin kaikki kulttuurinrikastuttajien tekemät rikokset pitäs hyssytellä maan alle, kun omat pojatkin tekee pahojaan. Oon sitäki mielä ettei suomen verovaroja tule käyttää kulttuurinrikastuttajien vankiloihin. Ja jos ostettas kotimaisillekin seksuaalirikollisille vankilapalvelut vaikka siperialaisesta vankilasta, niin voisi tulla joku raja touhuun

[QUOTE="joo";23648421]niinhän se on.

Vaik en silti hyväksy sitäkään, että kun pelätään leimautuvansa rasisteiksi, niin kaikki kulttuurinrikastuttajien tekemät rikokset pitäs hyssytellä maan alle, kun omat pojatkin tekee pahojaan. Oon sitäki mielä ettei suomen verovaroja tule käyttää kulttuurinrikastuttajien vankiloihin. Ja jos ostettas kotimaisillekin seksuaalirikollisille vankilapalvelut vaikka siperialaisesta vankilasta, niin voisi tulla joku raja touhuun[/QUOTE]

En ole missään vaiheessa sanonut, että yksikään rikos pitää hyssytellä. Mutta värisokea pitäisi olla, sillä rikoksen tekijä edustaa aina vain itseään ja on ihminen. Etninen tausta on yhdentekevää, jos toista vahingoittaa.

Kaikille seksuaalirikollisille vaadin kovempia rangaistuksia ja muutenkin tiukempaa tuomiokäytäntöä. Ja uudistusta vankeinhoitojärjestelmään, liian lokoisaa on suomen vankiloissa.

[QUOTE="joo";23648421] Oon sitäki mielä ettei suomen verovaroja tule käyttää kulttuurinrikastuttajien vankiloihin. [/QUOTE]

Ei niitä varoja käytetä omien kansalaistenkaan vankilassa pitämiseen. Tosin jos tuo alkuperäisessä viestissä mainittu kaveri olisi ollut musta, niin hän olisi kyllä istunut kauemmin kuin 0,01123 vuotta / lapsenraiskaus

Luuletko, että olisi toisella etnisellä taustalla saanut 445 pikkupojasta 5 vuotta?

Jos- sana on vähän hankala, koska totuuttahan ei koskaan voi kuin arvailla. Voi olla, ettei olisi saanut. Lähinnä otin tässä kantaa siihen, että kuka niitä rikoksia ylipäätään tekee. Minusta niitä tekevät ihmiset, "jorma", "irma", "abdul" tai "Jessica". Ei mikään etninen ryhmä voi kuvata rikollista. En samaistu tuohon suomalaiseen rikolliseen mitenkää, vaikka edustan samaa kansalaisuutta. Miksi ulkomaalaistaustaisen pitäisi samaistua rikollisten kanssa?

[QUOTE="näin on";23648546]Kouvola ja Kainuu ovat molemmat häviäjiä tässä maassa.[/QUOTE]

Mö muuten muistan lukioajoilta pari kouvolalaista huumehörhöä, ne kävi kauppaamassa myös meidän kaupungissa huumeita yläasteikäisille (koulun pihalla). Hitto, mä olen ihan tyystin unohtanut vihata kouvolalaisia!!! Nyt kyllä alan puhua lapsille millaisia pilviveikkoja kouvolalaiset on, ihan kauheaa rupusakkia ja pitää poistaa suomesta!

Mö muuten muistan lukioajoilta pari kouvolalaista huumehörhöä, ne kävi kauppaamassa myös meidän kaupungissa huumeita yläasteikäisille (koulun pihalla). Hitto, mä olen ihan tyystin unohtanut vihata kouvolalaisia!!! Nyt kyllä alan puhua lapsille millaisia pilviveikkoja kouvolalaiset on, ihan kauheaa rupusakkia ja pitää poistaa suomesta!

Jollakin on samanlainen käsitys kouvolalaisista!

Tosin kouvolan paskamaisuus taitaa johtua suuresta varuskunnasta. Inttipojat tulevat porukalla ryyppäämään, riehumaan ja tappelemaan kaupunkiin. Minkä sille kouvolalaiset mahtaa

[QUOTE="näin on";23648574]Jollakin on samanlainen käsitys kouvolalaisista!

Tosin kouvolan paskamaisuus taitaa johtua suuresta varuskunnasta. Inttipojat tulevat porukalla ryyppäämään, riehumaan ja tappelemaan kaupunkiin. Minkä sille kouvolalaiset mahtaa[/QUOTE]

Eli siis mun pitäisikin vihata kaikkia inttipoikia? Kohtahan mä joudun vihata ihmisiä yleensä, kun pahantekijöiden ainoa yhteinen tekijä tuntuu olevan, että ne on ihmisiä :(

Minä en ymmärrä tätä, että yritetään poistaa maahanmuuttajien rikollisuus ottamalla esiin suomalaisen tekemä rikos. En ole koskaan tavannut yhtään maahanmuuttokriittistä, joka EI vastustaisi suomalaisten rikollisuutta.

Tosiasia on kuitenkin se, että erityisesti seksuaalirikoksissa ulkomaalaiset ovat erittäin yliedustettuina väkilukuunsa nähden Suomessa. Miksi suomalaisten pitäisi sietää sitä, että omien raiskaajien lisäksi tänne tulee ulkomaalaisia raiskaajia?

En ole koskaan tavannut yhtään maahanmuuttokriittistä, joka EI vastustaisi suomalaisten rikollisuutta.

En ole vielä tavannut maahanmuuttokriittistä, joka ei kannattaisi väkivaltaa. Esimerkiksi Halla-aho on toistuvasti kirjoittanut, että väkivalta on aliarvostettu ongelmanratkaisukeino. Samoin maahanmuuttokriittiset ovat helpolla pahoinpitelemässä maahanmuuttajia etenkin jos maahanmuuttaja on yksin, nainen tai muuten puolustuskyvytön

Minä en ymmärrä tätä, että yritetään poistaa maahanmuuttajien rikollisuus ottamalla esiin suomalaisen tekemä rikos. En ole koskaan tavannut yhtään maahanmuuttokriittistä, joka EI vastustaisi suomalaisten rikollisuutta.

Tosiasia on kuitenkin se, että erityisesti seksuaalirikoksissa ulkomaalaiset ovat erittäin yliedustettuina väkilukuunsa nähden Suomessa. Miksi suomalaisten pitäisi sietää sitä, että omien raiskaajien lisäksi tänne tulee ulkomaalaisia raiskaajia?

Sä et sitten hirveän hyvin osaa lukea? Kun olen ottanut kantaa jo pariin kertaan siihen, mitä ajattelen tästä... kirjoitan nyt vielä uudelleen, mut voin ensi kerralla tavuttaa jos se helpottaa:

Minä en halua peitellä kenenkään tekemiä rikoksia, en suomalaisen tai ulkomaalaisen IHMISEN eli henkilön. Mielestäni ihmisillä pitää olla oikeus valita missä maassa elää. Ja kenestäkään ei päällepäin näe, onko hän rikollinen. Ei tulovaiheessa siis voida seuloa juurikaan, muutoin kuin estää jo tuomituilta rikollisilta pääsy. Ja se on musta ok, jos se koskee kaikkia ulkomaita. Ja kuten aikasemmin sanoin, rikoksesta tuomitun karkoitus on ok myös. Mutta MIKÄÄN ryhmä ei ansaitse tulla tuomituksi raiskaajiksi vain siksi, että jotkut yksilöt tekevät rikoksia.

Ja eniten rikoksia suomessa tekevät kuitenkin suomalaiset, saaden aivan liian lieviä rangaistuksia. Minne suomalaisrikolliset pitää karkottaa? Vai hyvillä mielin maksat verovaroin paatuneen rikkollisen suomalaisen elämisen valtion kustannuksella, kuin annat ihan hyväntahtoisten maahanmuuttajien elää täällä?

[QUOTE="näin on";23648763]En ole vielä tavannut maahanmuuttokriittistä, joka ei kannattaisi väkivaltaa. Esimerkiksi Halla-aho on toistuvasti kirjoittanut, että väkivalta on aliarvostettu ongelmanratkaisukeino. Samoin maahanmuuttokriittiset ovat helpolla pahoinpitelemässä maahanmuuttajia etenkin jos maahanmuuttaja on yksin, nainen tai muuten puolustuskyvytön[/QUOTE]

Tämä on suuri ongelma.

Kerran olin baarissa istumassa iltaa ja Lappeenrantalaisia diplomi-insinööriopiskelijoita oli paikalla pelaamassa biljardia. Näiden mustien miesten kansalaisuutta en tiedä. Siellä kuitenkin ihan rauhassa pelasivat siihen saakka, kunnes todella rankassa humalassa ollut mies tuli ja kaatoi toisen pelaajan pöydälle ja syytti häntä siitä, että joltain naiselta oli rahapussi "varastettu". Tämä mies huusi aikansa kuula punaisena ja hänen seuraansa liittyi lisää porukkaa. Veivät sitten nämä kaksi miestä pihalle ja vetivät turpaan oikein kunnolla. Poliisit tulivat paikalle ja kaikki osapuolet saivat lopulta tuomion tappelusta. Rahapussi löytyi tämän naisen käsilaukusta. Toivottavasti hävetti.

Otetaan 2000-luvun kaikki ulkomaalaiset, jotka ovat syyllistyneet seksuaalirikokseen suomessa ja verrataan niitä yhteen Suomalainen.

Suomalainen mies, siis yksi mies. Tälläinen tavallinen Thaimaan matkaaja tuomittiin vuonna 2005 43 törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä, 47:stä lapseen kohdistuvasta haureudesta ja 73:sta seksuaalipalveluiden ostamisesta nuorelta. Miestä syytettiin myös sukupuolisiveellisyyttä loukkaavan materiaalin hallussapidosta ja levittämisestä.

Poliisi löysi kotietsinnässä miehen päiväkirjan, johon hän oli merkinnyt muistiinpanot 445 eri seksikokemuksesta thaimaalaispoikien kanssa. Epäilty myönsi käyttäneensä hyväkseen noin 250 poikaa Thaimaassa.

Taitaa suomipoika yksinään vastata kaikkia suomessa olevia mamuja. Ja näitä Thaimaan matkaajia on paljon. Todella paljon. Ja tämäkin poika on taas vapaalla. Tuomittiin 2005 11-vuodeksi vankeuteen. Oli lyhyet 11-vuotta

Siis mikä tässä nyt oli pointtina? Se että Suomalaisetkin tekevät rikoksia? Oikeuttaako tämä sinun mielestäsi ulkomaalaisten tekemät rikokset?

Vai oliko pointtinasi nyt sitten se että vertaat Suomalaisen ulkomailla tekemiä rikoksia ulkomaalaisten tekemiin rikoksiin Suomessa? Vähän hölmöä vertailla noin koska ymmärrät nyt varmaan itsekkin että eivät ne ulkomaalaiset ainoastaan Suomessa niitä rikoksia tee.

Yhteistyössä