"Suomalainen mies on kuumaa kamaa ulkomailla!"

  • Viestiketjun aloittaja Ei uskois
  • Ensimmäinen viesti
hahah
Kun ulkomaiset, suomessa käyneet miehet puhui taannoin suominaisista, niin kuva oli lähinnä se, että naiset on vaan niin helppoja.

Annas olla kun miehistä puhe, niin nehän on vaan niin kuumia, että vientiä riittää.

Jos ulkomailla tiedetään että suomimies on helppo? Jos niillä on vientiä vain siksi? :whistle:
 
vaikea uskoa
Pikkaisen vaikea uskoa. Ulkomaan reisuilla näkee suomalaisia miehiä ja ne yleensä istuu hotelleissaan ja ryyppää. Beachilla sama juttu ja keskenään ne siellä murjottaa. Aika katkerilta ne musta on vaikuttanut.
 
iu
Saattaa ne sullakin vielä kasvaa aikuisen naisen mittoihin.
Enpä oikein usko että enää kovin kasvavat, ikää kuitenkin jo viitisenkymmentä vuotta. (Vai vieläkö elättelisin toivoa? :rolleyes: )

Eikä mulla nyt mitkään herneet ole (jos ei melonitkaan), mutta kesällä näin montakin paidatonta herrahenkilöä, joilla oli muhkeampi rintavarustus kuin mulla. Aika epistä... :(
 
Tuli noista "naiset flirttailivat minulle jatkuvasti"-kommenteista, että noinkohan ovat tietoisesti flirttailleet vai vaan normaalisti iloisena hymyilleet ja suomimeis tapansa mukaan ottanut sen heti flirttinä? :D
 

Yhteistyössä