suoli+alavatsa paineessa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joku möykky?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joku möykky?

Vieras
Hei siskot,
Osaatteko auttaa? Tämä on vaivannut jo pitkään. Välillä oireet ovat lievemmät, nyt ne taas häiritsevät enemmän.

Istahtaessani tunnen painontunnetta peräsuolen kautta alavatsalle. Jos istun varovammin ensin toisella kankulla ja laskeudun siitä hitaasti toiselle, samanlaista vihlaisua ei tule. Alavatsassa paineentuntua saattaa välillä tuntua muutenkin. Tuntuu kuin sisälläni olisi jokin möykky. Minulta on poistettu munasarjoista kystat keväällä. Viimeksi kun kävin gynellä syyskuussa ei siellä ollut mitään uutta kasvanut, joten siitä ei tuo oire sitten kai ole. Virtsarakon se sanoi minulla olevan tutkimuksen aikana täynnä, vaikka olin ennen tutkimusta käynyt pissalla. Ummetuksesta olen kärsinyt lapsena, mutta mielestäni nyt suoli toimii kohtalaisen hyvin.

Olisiko kenelläkään kokemusta samanlaisista oireista tai tuleeko muuten mieleen mitä tämä voisi olla. Lääkärissä on siis käyty eikä se löytänyt mitään. Sanoi vain että mun olis lopetettava stressaaminen niin paranen leikkauksesta paremmin... No vaikeeta on ku kipu muistuttaa joka istahduksella!

Yhteistyössä