P
piitu
Vieras
Hei nyt kysyisinkin, että kuinka on tuo suolen toiminta, eli olen nyt rv lähes 37 ja kaikki pitäs olla oivas koos elikkäs hyvin, mutta nyt tämä on toinen päivä kun nukun ja juosken vessassa, eli ulostamistarve on kamala, eilenkin 4krt, ja ikäänkuin kierto kulkuna heti syönnin jälkeen, aamulla sitten maha kurlas nälkäänsä ja söin aamupalan niin taas samat rundit, että vessassa juostu...Enteileekö jotain???
Eikös ennen h-hetkeä suoli tavallaan itsestään laita kierron kulkuun että tyhjenee, eikös se lähes jotenkin näin mennyt.
Mutta entäs sitten ajattelin että eihän tuolla yhdellä verikapselilla ole syytänsä, ennen minulle ei ole niistä kyllä aiheutunut mitään ripulia ja nytkin olen syönyt jo toista viikkoa ja jos oireet ilmenisisvät nyt vasta, niin aika ihme, eikö?!!!
Eikös ennen h-hetkeä suoli tavallaan itsestään laita kierron kulkuun että tyhjenee, eikös se lähes jotenkin näin mennyt.
Mutta entäs sitten ajattelin että eihän tuolla yhdellä verikapselilla ole syytänsä, ennen minulle ei ole niistä kyllä aiheutunut mitään ripulia ja nytkin olen syönyt jo toista viikkoa ja jos oireet ilmenisisvät nyt vasta, niin aika ihme, eikö?!!!