Nyt kaipailisin hyviä ideoita kahvipöytään. Siis jotain suolasta ja sellasta, mitä voisi tehdä etukäteen pakastimeen.
Nyt oli kyse sellaisita tuoteeista jotka kestää hyvin pakastamisen. Ihmiset ei osaa lukea aloituksia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Karjalanpiirakka
munakasrulla
kasvispiirakka
jauheliha-pannari
Ei kestä. Itse laitan suolaiseen pannariin milloin mitäkin. Useinmiten: savukinkkua, pekonia, paprikaa, tonnikalaa ja justoraastetta.Alkuperäinen kirjoittaja villikisuli:Kestääkö tuo jauheliha-pannari hyvin pakastuksen? Laitatko siihen muuta, kuin jauhelihaa, olisko ohjetta?
No karjalanpiirakka ainakin kestää. Ja munakasrullaa olen pakastanu ja ihan hyvin on kestäny sekä kasvispiirakka. Tota pannaria en ole henk kohtaisesti kokeillu.Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:Nyt oli kyse sellaisita tuoteeista jotka kestää hyvin pakastamisen. Ihmiset ei osaa lukea aloituksia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Karjalanpiirakka
munakasrulla
kasvispiirakka
jauheliha-pannari
Vetistyykö se vai miten ei kestä?Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:Ei kestä. Itse laitan suolaiseen pannariin milloin mitäkin. Useinmiten: savukinkkua, pekonia, paprikaa, tonnikalaa ja justoraastetta.Alkuperäinen kirjoittaja villikisuli:Kestääkö tuo jauheliha-pannari hyvin pakastuksen? Laitatko siihen muuta, kuin jauhelihaa, olisko ohjetta?
Ei vain ole hyvä, kaikkein parasta juuri tehtynä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vetistyykö se vai miten ei kestä?Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:Ei kestä. Itse laitan suolaiseen pannariin milloin mitäkin. Useinmiten: savukinkkua, pekonia, paprikaa, tonnikalaa ja justoraastetta.Alkuperäinen kirjoittaja villikisuli:Kestääkö tuo jauheliha-pannari hyvin pakastuksen? Laitatko siihen muuta, kuin jauhelihaa, olisko ohjetta?