Suolan himo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Penninhyrrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Penninhyrrä

Vieras
Mikä auttaa suolasen himoon? Usein puhutaan makeanhimosta ja että siihen auttaa kromi, hedelmät tms.Mutta taitaa tuo suolanen ja rasvanen herkku olla paljon epäterveellisempääkin?Millä saisin hillittyä sipsien yms. himoa?Onko muita suolaherkkujen mussuttajia?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2005 klo 20:19 Penninhyrrä kirjoitti:
Mikä auttaa suolasen himoon? Usein puhutaan makeanhimosta ja että siihen auttaa kromi, hedelmät tms.Mutta taitaa tuo suolanen ja rasvanen herkku olla paljon epäterveellisempääkin?Millä saisin hillittyä sipsien yms. himoa?Onko muita suolaherkkujen mussuttajia?

Voisko sulla olla jodin puute?

Jos sun elimistö hikoiltuaan kaipaa suolavaraston täydentymistä? Kannattaa sitten janojuomaksi ottaa kivennäisvettä. Hyvä että pohdit tätä, onhan se totta että elimistö monesti kaipaa jotain ja itse sen kaipauksen täyttää sipseillä ja karkeilla vaikka terveellisemminkin vois toimia.

Mulle myös kaikki suolainen ja rasvainen on pahe... :headwall: Ilman makeaa ei ole vaikeakaan olla! Nyt sipsien korvikkeena olen mutustanut juustoriisikakkua. Tai dipannut kasviksia tavallisessa dipissä. Ihan hyvä vaihtoeto oli sekin! :)

mä rakastan suolaa, lisään sitä leivälle ja jopa sipsien sekaan :ashamed: pahin tässä onkin se suolan himo, siis se on aivan kauhea :( mä en voi siitä luopua........ on minulla nesteenpoisto lääkkeet jospa ne pitää kurissa niin ja pyrin juomaan sen 2 litraa vettä päivässä.

Eli yksi suolafriikki täälläkin :wave:

Yhteistyössä