Suolaista tarjottavaa ristiäisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti x2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti x2

Vieras
Mitä olette tarjonneet ristiäisissä (suolaista&makeaa)?

Ristiäisten tarjoilut mietinnässä.
Olen pähkäillyt pääni puhki... Täytekakkua ainakin, mutta mitä muuta?

Meillä oli täytekakkuja muutama, kaksi voileipäkakkua (tex-mex ja liha), muffineita, keksejä, piirakkaa, suolasta piirakkaa, pastejoita ... Olikohan jotain muutakin vielä, en muista..

Lihavoileipäkakkua, Kalahyydykekakkua, täytekakkua, hillo-pullakranssia, pikkuleipiä ja sellaisia lasten mieleen olevia pieniä suklaaleivoksia. Ja vaaleanpunaisia vaahtokarkkeja oli kans kahvipöydässä :D

Jos nyt järkkäisin ristiäiset, sinne tulis ehdottomasti taas lohinappeja ja munakasrullaa. Ai herkku!! Tuo munakasrulla varsinkin, se tarjoillaan lämpimänä, lohinapit kylminä. Ohjekki mun bloigissa jos vaikka linkkiki toimis . Tuossa on lohinappien ohje jossain seassa http://www.hippana.vuodatus.net/blog/1358474/4-6-2008/ ja munakasrulla http://www.hippana.vuodatus.net/blog/1217822/munakasrulla-ja-salaatinkastike/

Mummini 90-vuotisjuhlassa oli salaattipöytä, eli erilaisia aineksia joista sai vieraat itse koota lautaselle salaatin (perusjuttujen lisäksi erilaisia juustoja, savulohta, kanaa ym ym) , lisänä oli sitten vielä lähinnä lapsia varten lihapullia ja nakkeja. Minusta oli kiva ajatus varsinkin lapsivieraita ajatellen, kun ns. ruoka-aikana juhlat olivat. Riippuu kyllä tarjottavat vähän että millaisia vieraita tulossa, tuleeko pitkänkin matkan päästä jne.

Jos nyt järkkäisin ristiäiset, sinne tulis ehdottomasti taas lohinappeja ja munakasrullaa. Ai herkku!! Tuo munakasrulla varsinkin, se tarjoillaan lämpimänä, lohinapit kylminä. Ohjekki mun bloigissa jos vaikka linkkiki toimis . Tuossa on lohinappien ohje jossain seassa Hippanan kotisivut ja munakasrulla Hippanan kotisivut

Se piti vielä tarkentamani, että noissa lohinapeissa kun on pohjana noita "väinämöisen palttoonnappeja" niin ne on siis kovia, vähäku näkkäreitä, eli ihanan rapeita syyä, slurps. Kinkkutäytteellä oon tehny niitä myös, mutta kyllä nuo lohijutut veti pitemmän korren.

Yhteistyössä