Suojainten käyttö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Te ketkä haluaisitte et kaikki käyttäis suojaimia niin voisitteko tehdä testin ja pidätte vaikka niitä kankaisia yhden päivän ajan, n 8h
Ja sit sen jälkeen mietitte tekeekö mieli vielä laittaa maski naamalle kun lähdette ulos ( meillä hoitajilla kotimatka töistä )
Vai otatteko mielummin happea et jaksaa kotiin asti ennen nukahtamista

Te ketkä haluaisitte et kaikki käyttäis suojaimia niin voisitteko tehdä testin ja pidätte vaikka niitä kankaisia yhden päivän ajan, n 8h
Ja sit sen jälkeen mietitte tekeekö mieli vielä laittaa maski naamalle kun lähdette ulos ( meillä hoitajilla kotimatka töistä )
Vai otatteko mielummin happea et jaksaa kotiin asti ennen nukahtamista
Meillä töissä pidetään maskia ihan koko työpäivän, syömisen ajaksi vain pois. Enkä mä sitä kyllä pidä kamalana, vieläkään. Ihan hyvin voisin kodin ulkopuolellakin käyttää, en vain ole saanut aikaiseksi hommata kangasmaskia enkä ole ehtinyt itse tehdä.

Meillä töissä pidetään maskia ihan koko työpäivän, syömisen ajaksi vain pois. Enkä mä sitä kyllä pidä kamalana, vieläkään. Ihan hyvin voisin kodin ulkopuolellakin käyttää, en vain ole saanut aikaiseksi hommata kangasmaskia enkä ole ehtinyt itse tehdä.

montakos vanhusta sä esim kylvetät pöivössä?
vai teetkö toimistotyötä? Vai jotain ruumiillisesti rasittavaa?

ja kyllä mäkin voin esim kauppaan maskin pukea, kyse olikin et se pitäis aina olla kun ulos menee

montakos vanhusta sä esim kylvetät pöivössä?
vai teetkö toimistotyötä? Vai jotain ruumiillisesti rasittavaa?

ja kyllä mäkin voin esim kauppaan maskin pukea, kyse olikin et se pitäis aina olla kun ulos menee
Ruumiillisesti rasittavaa. En sano tarkemmin mutta tehdastyöhön verrattavaa. Olihan tuossa alkuun totuttautuminen mutta ei se mua enää haittaa.

Yhteistyössä