suojaamaton seksi..jälkiehkäisypilleri?

• Viestiketjun aloittaja Apua..
  • Ensimmäinen viesti
Apua..
Nyt pelottaa.. Käytän aina suojaa yhdynnässä mutta eilen olin niin kännissä, eikä tämä mieskään ymmärtänyt humalaltaan.. Ei tullut sisään, mutta toki siinä on riskinsä ilmankin sitä. Pitäisköhän mun mennä ostamaan jälkiehkäsypilleri.. Ei oo vaan mitään kokemuata sellatteesta ja nopea googletus kertoi ettei siitä tuu kovinkaan hyvä olo. Ähh en kehtaa puhua tästä kenellekkään tutulle, vaikka seksi on täysin luonnollista, mutta minä mokasin..
Onko kukaan ostanut jälkiehkäsypilleriä? Onko ne apteekissa hyllyssä vai pitääkö niitä kysyä kassalta?

Josku piti hakea lääkäristä resepti. Samalla sai moraalisaarnan suojaamattomasta ehkäisystä. Nykysin taitaa saada apteekista pyytämällä. Ei ole ihan hyllytavarana vaan haetaan sieltä mistä reseptilääkkeetkin.. Varma en ole. Viisaammat oikaioskoon jos väärää infoa.
Ehdottomasti kannattaa hakea. Ei niistä niin huono-olo tule. Itse olen joskus hakenut kun ehkäisy petti, eikä vauvat olleet (vakituisessa suhteessa) toivottuja siihen saumaan. Muistaakseni kuukautiset alkoivat etuajassa, ei muita ongelmia.

Yhteistyössä