Sunnuntain ruoka-G! (Ajankuluksi ;) )

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mummolassa syötiin pyttipannua ja iltapäivällä keitän varmaan kaapista vaan pastapussin :D aivan ihana ilma. lapset kirmaa ulkona (minä tulin just sisälle) ja miun pitäis vähän siivota.
Ilma onkin ihana, vaihteeksi. Kyllä tota harmautta on piisannutkin, nyt valopallo antaa hiukan ihailla itseään B) Tulee heti ihan eri olo, kun ei aina ole niin alakuloisen harmaa taivas... Tuntui jo monena päivänä, että pian se taivas valuu maahan, kun sillä oli "niin suupielet alaspäin" :( :eek: ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mummolassa syötiin pyttipannua ja iltapäivällä keitän varmaan kaapista vaan pastapussin :D aivan ihana ilma. lapset kirmaa ulkona (minä tulin just sisälle) ja miun pitäis vähän siivota.
Ilma onkin ihana, vaihteeksi. Kyllä tota harmautta on piisannutkin, nyt valopallo antaa hiukan ihailla itseään B) Tulee heti ihan eri olo, kun ei aina ole niin alakuloisen harmaa taivas... Tuntui jo monena päivänä, että pian se taivas valuu maahan, kun sillä oli "niin suupielet alaspäin" :( :eek: ;)
mä olin eilenkin ulkona varmaan 7h.. ei osaa lopettaa. mulla on ovet auki että tulee raitis ilma sisällekin kun imuroin. :D
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
siskonmakkarakeittoa..empä oo aikoihin syönyt ja nyt aattelin näin sunnuntain kunniaksi tehdä :D
:whistle: m.ulkunpää soppaa niinku aurinkokunta vai kuka se murjas yhdes resepti ketjus
:eek: voi kiitos..kun toivotit hyvää ruokahalua
:ashamed: :LOL: sori..tuli vaan mieleen se ketju tosta :D
 
TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
siskonmakkarakeittoa..empä oo aikoihin syönyt ja nyt aattelin näin sunnuntain kunniaksi tehdä :D
:whistle: m.ulkunpää soppaa niinku aurinkokunta vai kuka se murjas yhdes resepti ketjus
:eek: voi kiitos..kun toivotit hyvää ruokahalua
:ashamed: :LOL: sori..tuli vaan mieleen se ketju tosta :D
no ehkä mä en aattele niitä päitä kun syön :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
siskonmakkarakeittoa..empä oo aikoihin syönyt ja nyt aattelin näin sunnuntain kunniaksi tehdä :D
:whistle: m.ulkunpää soppaa niinku aurinkokunta vai kuka se murjas yhdes resepti ketjus
Ja riippuu pusertajasta, kuinka komiapäisiä siellä liemessä killuu, muuten :whistle:

Mutta siskonmakkarasoppa on kyllä oikeasti hyvää. :D
 
En oo ajatellut....

Mä oon kädet verillä leiponut nyt kaksi päivää kun on vieraita ollut koko ajan, joten täytyy sanoa että kaikista eniten huokuttelee purkkihernekeitto tai maksalaatikko tai joku vastaava tuote.
 
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
En oo ajatellut....

Mä oon kädet verillä leiponut nyt kaksi päivää kun on vieraita ollut koko ajan, joten täytyy sanoa että kaikista eniten huokuttelee purkkihernekeitto tai maksalaatikko tai joku vastaava tuote.


Ruuanlaittotauko on sitten paikallaan kyllä. Ei pidä ottaa siitä sitä stressiä ;) "Sanoo tämä, joka joskus jopa syö kylmää hernesoppaa purkista" :ashamed: :whistle: B)
 

Yhteistyössä