Sun ja miehesi harrastukset!

PoolopaitainenBensaletku

Aktiivinen jäsen
06.07.2012
1 837
1
36
Kaakkois-Suomi
Harrastatteko viikon aikana saman verran? Harrastaako jompi kumpi enemmän? Harmittaako jomman kumman harrastaminen? Meillä mies pelaa ihan liikaa jääkiekkoa ja kaukalopalloa : /. Treenejä on viisi kertaa viikossa+ pelit. Lapset harrastavat kolme kertaa viikossa, tosin mies hoitaa puolet viemisistä. Itsellä on kaksi eri harrastusta viikossa, eikä tähän sumaan kyllä enempää pystyisi. Tuleeko teillä sanomisia harrastamisista??

Viimeksi muokattu:
Minä harrastan selvästi enemmän kuin mies. Kerran viikkoon lapsen kanssa yhteinen tanssi (liikunta on siis minulle, lapsi on vain mukana), kerran oma tanssi, kerran taidekurssi. Miehellä ei mitään säännöllisiä harrastuksia ole eikä niitä kaipaa.

Hyvin toimii.

Ei ole vielä ainakaan tullut sanomista. Mä harrastan meistä enemmän ja säännöllisemmin nykyään, kun mies ei ole päässyt käymään treeneissä jalkavaivojen takia. Käyn kerran viikossa illan harkoissa, kerran kuukaudessa pelaamassa ja kerran kuussa myös ohjaamassa. Lisäksi tulevat avoimen yliopiston lähiopetusjaksot kerran kuussa/kahdessa. Lapsen viemiset hoidan mä useimmiten, mies hoitaa liikkarin vanhempainkerrat.

Viisi kertaa viikossa plus pelit kuulostaa kyllä aika paljolta, ehdittekö olla yhdessä kotona lainkaan?

Ei ole vielä ainakaan tullut sanomista. Mä harrastan meistä enemmän ja säännöllisemmin nykyään, kun mies ei ole päässyt käymään treeneissä jalkavaivojen takia. Käyn kerran viikossa illan harkoissa, kerran kuukaudessa pelaamassa ja kerran kuussa myös ohjaamassa. Lisäksi tulevat avoimen yliopiston lähiopetusjaksot kerran kuussa/kahdessa. Lapsen viemiset hoidan mä useimmiten, mies hoitaa liikkarin vanhempainkerrat.

Viisi kertaa viikossa plus pelit kuulostaa kyllä aika paljolta, ehdittekö olla yhdessä kotona lainkaan?

Niinpä. Kyllä me yhdessäkin ollaan. Mies ottaa mielellään pojat mukaan harjoituksiin, mutta mua ärsyttää nyt vaan ihan suunnattomasti koko äijä :ashamed:. Mulla on käsivamma ja olen ns. poissa koko elämästä tällä hetkellä. Olen toimintakyvytön tekemään juurikaan mitään ja se nostaa angstit pintaan. Ehkä se mies ihan hyvä tyyppi on taas, kun tää potutus häviää:D.

Minun harrastukseni on siitä mukavia, että ne ei ole ohjattuja ja niissä voi joustaa tarpeen mukaan. Valokuvaan, uin ja käyn lenkillä. Ratsastus on sitten eri juttu, mutta nyt en ole vähään aikaan käynyt. En saa sitä kipinää takaisin, mikä joskus oli :(

Mies harrastaa lenkkeilyä, rullaluistelua ja lumilautailua sekä käy säännöllisen epäsäännöllisesti salilla. Yhdessä sovitaan milloin toinen menee, mutta kieltämättä vähemmän mennään kuin ennen lapsia.

Meillä mies pelaa lentopalloa 2 kertaa viikossa, ja minä kerran viikossa. Sit mies metsästää, eli tätä nykyä kaikki lauantait ja sunnuntait on hirvimetsällä. Siihen on niin tottunu ettei se potuta enää. Lapsista kaksi vanhinta, 18v ja 15v harrastaa myös lentopalloa. Mun harrastus on lisäksi lukeminen.

Meillä ei ole omia harrastuksia.
Mies käy kahden pojan kanssa pelaamassa isä-poika-koripalloa ja kaikkien lasten kanssa perhesählyssä.
Minä otan hetkeni nappaamalla koirat ja suuntaan pitkälle lenkille tai koirapuistoon.

Me käydään yhdessä salilla 3-5 kertaa viikossa sekä kerran pelataan golfia. Minä käyn useimmin salilla, mutta nyt ihan sana, kun käyn aamulla, kun lapset töissä. Silloin kun lapset oli kotona harrastin enemmän. Ikinä ei ole ollut ongelma, sillä molemmat ymmärtää liikunnan tärkeyden.

Yhteistyössä