Mun mielestä on kyllä kans harmi ettei sit lakkoilla kun sen aika tulee.
Mitä ihmettä varten sitten olette liitossa?
Noin pienestä palkasta ei juuri ole väliä jos se yks päivä jää väliin.
Harmi että olen vanhempainvapaalla.
Sinä kuka kuulut liittoon mutta et lakkoile (kun ei ole varaa???), oletko tullut ajatelleeksi että sillä tavalla saadaan näitä meidän palkkoja paremmiksi??? Meillä ei nyt juuri ole voimassa olevaa sopimusta ja kun sopimus syntyy niin se tulee voimaan samoin tein, ja jo tästä kuusta maksetaan se korotettu palkka. Eli parhaassa tapauksessa se ei sun tilissä suuresti näykkään että olit sen yhden päivän lakossa.
Kysehän on todellakin yhdestä päivästä. Ymmärtäisin jos kyse olisi useemmastakin päivästä.
Nyt kun jätät osallistumatta lakkoon, pahimmassa tapauksessa sut potkitaan liitosta, siinähän sitten ihmettelet kun työnantajat tekee mitä tykkää sun kustannuksella etkä sä voi juuri muuta kuin tyytyä kohtaloos. Sulta vähennetään tunteja niin ei tarvii enää liiton kassan suuntaan katella, ei tarvii miettii että saiskohan sitä liitosta sen uupuvan osan.
Nyt mä alan ymmärtää miks Pam ei ole aikaisemmin juuri huudellut myyjien lakolla kun nää ihmiset on niin hölmöjä että ne ei lähe mukaan. :headwall: