Sukupuolitautitesteistä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oireileva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oireileva

Vieras
Kävin 1.5 viikkoa mahdollisesta tartunnasta otattamassa klamydia sekä tippuritestit,otettiin virtsasta..olivat negoja.

Kävin myös 3kk:n kohdalla testauttamassa hiv,kuppa,klamydia+tippuri (kaksi jälkimmäistä otettiin MENKKOJEN aikana EMÄTTIMESTÄ pumpulipuikolla!).

Minulla oireena runsasta valkovuotoa, kutinaa (pari päivää toki vasta) ja virtsaamisvaikeuksia--> tuntuu et pissa ei meinaa tulla,ainakaan kovalla paineella.

Minulta otettu hiiva ym. testit,olivat negoja.
Sekä plv otettu oli myös nega.

Voiko mulla kuitenkin olla klamydia tai tippuri,testeistä huolimatta?

Tiedän ettette välttämättä ole lääkäreitä,mutta Haluan vain kuulla mielipiteenne,että uskallanko luottaa minulle menkkojen aikana tehtyihin sukupuolitautitesteihin, vai voiko mulla kuitenkin olla jompikumpi taudeista?

Voiko olla,että eka testi otettiin liian aikasin..ja toiseen vaikuttanut menkat jotenkin?!

Allaoleva linkki on Duodecim Terveyskirjaston suvustolle jossa runsaasti tietoa sukupuolitaudeista.

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00497

kiitos linkistä,mutten juurikaan hyötynyt siitä. Olen lueskellut sukupuolitaudeista artikkeleita, mutta kaipaisin mielipiteitä,että ovatko minulle menkkojen aikana tehdyt sp-tautitestit luotettavia? Vai epäilenkö turhaan nyt vielä klamya tai tippuria?

Sulla vois olla virtsatietulehdus, tai emätintulehdus. En usko että olisi mitään tautia kun oot testeissäkin käyny. Joillakin voi myös mennä vaikkapa ihan yhdynnästä bakteeritasapaino sekasin, ja siihen taas vois auttaa kun söisit maitohappobakteereja. Ihan rauhassa vaan oottelet etkä turhaan niistä taudeista huolehdi, kun oot ittes kuitenki testeihin hommannu! Onnea, ja toivottavasti saat ton homman hoidettua!

Eli mielestäsi pystyn huoletta luottamaan testeihin, vaikka otettiin "naistenpäivien" aikaan edellämainitulla tavalla?
Ainoo ongelma on nyt se et virtsis sekä emätintulehduskin ovat pois suljettuja:(

Pystyykö ne viljelee menkkojen aikana otetusta näytteestä ne mahdolliset "klamydia+tippuri" itiöt? Ei kai veri poista niitä elimistöstä? Tai lähe tampoonin mukana?

Eli mielestäsi pystyn huoletta luottamaan testeihin, vaikka otettiin "naistenpäivien" aikaan edellämainitulla tavalla?
Ainoo ongelma on nyt se et virtsis sekä emätintulehduskin ovat pois suljettuja:(

Pystyykö ne viljelee menkkojen aikana otetusta näytteestä ne mahdolliset "klamydia+tippuri" itiöt? Ei kai veri poista niitä elimistöstä? Tai lähe tampoonin mukana?

Uusimmat

Yhteistyössä