V
välivuotoja
Vieras
Kuukautiskierto heittelee ja jatkuvaa tuhrutusta. Viimeiset menkat kestäneet jo yli 2 vk, kun laskee alku ja lopputuhrutukset mukaan, eikä loppua näy. Kuukausi sitten minulla oli virtsatietulehdus, johon sain antibiootit ilman testausta ja oireet (tihentynyt virtsaamistarve) loppuivat niillä. Kuparikierukka ollut yli 4 v ja ikää reilut 40 v. Nyt ei ole virtsatulehduksen tai hiivatulehduksen oireita, eikä ole mitään kipuja missän. Vain tuhrutteluvuoto on riesana.
Kolmen viikon takaisella seksikumppanillani on ollut esinahan alla kutinaa ja hän epäilee sen olevan hiivaa.
Onkohan tässä nyt joku tauti kyseessä vai ei? Itse ajattelin ensin kierukan aiheuttavan ongelmia, mutta nämä kumppanin oireet mietityttävät.
Kävin tänään klamydia-, tippuri-, hiiva- ja 'trikki'-testeissä. Tulokset saan vasta ensi viikolla. Vai voiko HPV-infektio aiheuttaa tällaista. Pitäisikö vaatia vielä papa ja hpv-testi?
Mitä veikkaatte?
Kolmen viikon takaisella seksikumppanillani on ollut esinahan alla kutinaa ja hän epäilee sen olevan hiivaa.
Onkohan tässä nyt joku tauti kyseessä vai ei? Itse ajattelin ensin kierukan aiheuttavan ongelmia, mutta nämä kumppanin oireet mietityttävät.
Kävin tänään klamydia-, tippuri-, hiiva- ja 'trikki'-testeissä. Tulokset saan vasta ensi viikolla. Vai voiko HPV-infektio aiheuttaa tällaista. Pitäisikö vaatia vielä papa ja hpv-testi?
Mitä veikkaatte?