Sukupuolitauti asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi pee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi pee

Vieras
Voiko oikeasti klamydia olla tarttumatta? Mulla oli puolen vuoden kestänyt suhde joka ikävästi päättyi... mies sitten ilmoitteli että hänellä on klamydia että kannattaa käydä testissä. Olimme harrastaneet suhteen puolesta välistä eteenpäin kondoomitonta seksiä. Kävin testissä ja tottakai ajattelin että mulla on myös se tauti. No tadaa, tänään soitin tuloksia ja ei olekaan? Ihan puhdas näyte. Mies oli käynyt kaksi viikkoa sitten itse testissä. Jos yli 3kk on suojaamatonta ässää, niin oishan se tarttunut? Pitääks mun mennä uuteen testiin varulta...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hmm... kun soitti niin sanoi että hänellä on ollut se koko ajan entisestä suhteestaan... tiedä sitten... Huoh.

Ollut koko ajan?

Vastausta kysymykseen en tiedä, mutta kai sentään jätät tuollaisen miehen? :/ Kuulostaa todelliselta sialta, jos jättää tuollaista kertomatta ja panee lisäksi paljaaltaan.

niin no melkonen tuuri on käynyt jos ei ole tarttunut. Sinuna menisin vielä testeihin jonkun ajan kuluttua :) Jos vaikka ei nyt näkynyt tj. Mites, kerroitko näytteenottajalle taustaa? Kai hänkin ois osannu sanoa kuinka luotettavaa tässä vaiheessa testata

Mulle kävi nuorena kans niin et tehtiin klamydia testi ja oli nega mut eipä menny kauan kun sain tietää että mulla olikin se.Testi vaan oli tehty kuulemma väärin.

Yhteistyössä