Sukupuolen ennustaminen sormuksella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Taikauskoinen hömppä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Taikauskoinen hömppä

Vieras
Tunteeko kukaan siis tätä; että vihki/kihlasormus pujotetaan lankaan/hiukseen ja pidetään ranteen yläpuolella.Jos sormus pyörii on kyseessä tyttö ja jos likkuu edestakaisin on poika ja jos tekee ristin vauva menehtyy.

Siitä sitten tulikin mieleen,että jos sormus pyörii ensin ja vaihtaa sitten edestakaiseen liikkeeseen,niin voisiko tarkoittaa kaksosia?!

mulle ainakin on sanottu, että se jos vaihtaa suoraan liikkeestä toiseen, niin tarkoittaa kaksosia, muuten pitää pienen tauon lasten välillä. Mä olen siis kuullut testin niin, että näyttää aina siis kaikki lapset. Esim. työkaverilla 4 lasta, niin hänellä näyttää aina ne 4 lasta peräkkäin.
Hauska testi kuitenkin :)

Tyttö, tyttö, poika ja tyttö-poika eli 2 tyttöä on ja seuraava olisi poika ja sen jälkeen kaksoset. Aina sama tulos:) No raskaushaaveet on kolmanteen mutta ei vielä kuulu. ja sitten pitäis tulla kaksoset. Olen nelikymppinen joten ei taida toteutua. Tuo ikä taitaa vastaan tulla.

Mä oon tottunu tohon hius-sormus testiin niin,että sormusta hierotaan kämmensyrjää vasten ja sit päästetään heilumaan kämmenen yläpuolelle...

no,voihan niitä aina tehdä,vaikkei paikkaansa pitäisikään.mullekkin näyttänyt viittä poikaa,mutta luulenpa,ettei ihan noin montaa tule.katsoo nyt,eihän sitä ikinä tiedä..hauskoja kuitenkin!