Suksipaketti 3-vuotiaalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kysyy hän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kysyy hän

Vieras
Meillä olis 3,5 v lapsi ja mietinkin että myydäänkö ylipäätään noin 100cm suksia? Siis ihan oikeilla siteillä olevia.
Mitähän maksaa sukset, monot, sauvat? onko kukaan lähiaikoina ostanut...?

viime viikolla oli lehdessä ilmoitus junnupaketti monot+sukset+siteet 49,90 e, kokoja 100-150cm, sauvoja ei noihin paketteihin yleensä kuulu (mistäköhän syystä?? ) sauvat maksaa noin 10-20e

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
viime viikolla oli lehdessä ilmoitus junnupaketti monot+sukset+siteet 49,90 e, kokoja 100-150cm, sauvoja ei noihin paketteihin yleensä kuulu (mistäköhän syystä?? ) sauvat maksaa noin 10-20e

Missä myynnissä?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No voi viude... lenkkisukset on vaan_niin_ankeet... Mut kai sitä pitää joustaa periaatteistaan, kun onhan ne kuitenkin niin paljon halvemmat kuin ne "oikeet"...

Ei, älä osta niitä muovihökötyksellä olevia suksia. Lapsi ei opi niillä hiihtämään, ja into lopahtaa. Ja äidiltä (ainakin minulta ) menee hermo.

Ei, älä osta niitä muovihökötyksellä olevia suksia. Lapsi ei opi niillä hiihtämään, ja into lopahtaa. Ja äidiltä (ainakin minulta ) menee hermo. [/quote]

Taidat olla oikeassa! Ja saahan ne sukset sit varmaan myytyä kun ei enää tarvi. Saa edes osan rahoista pois... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kysyy hän:
Meillä olis 3,5 v lapsi ja mietinkin että myydäänkö ylipäätään noin 100cm suksia? Siis ihan oikeilla siteillä olevia.
Mitähän maksaa sukset, monot, sauvat? onko kukaan lähiaikoina ostanut...?

Juuri ostin kolmevuotiaalle ja koko paketti maksoi noin 100?, siinä on kunnolliset sukset, sauvat ja monot.

Alkuperäinen kirjoittaja hm:

Missä myynnissä?

Sportia tai Intersport

Kiitos!

jos oot turun suunnalta niin länsikeskuksen intersportissa vaihtuu kauppias ja nykyinen myy kaikki ulosheittohintaan pihalle

Missä myynnissä?

Sportia tai Intersport

Kiitos!

jos oot turun suunnalta niin länsikeskuksen intersportissa vaihtuu kauppias ja nykyinen myy kaikki ulosheittohintaan pihalle

Kiitos tiedosta mutta keskeltä Suomea.. :) Täytyy käydä katsomassa josko urheiluliikkeestä löytyisi.

Yhteistyössä