Suksien osto, vinkkejä vailla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Miten valitaan oikean pituiset sukset, entä sauvat? Pitäisi lähtee kirppareita koluamaan nyt kun lunta saatiin, että pääsis lapsi hiihtämään... Voiko eskari-ikäiselle ostaa jo sellaiset kärkisiteelliset sukset? Jokunen vuosi sitten opetteli hiihtämään sellaisilla remmisiteillä mihin tulee kenkä, ja olihan se aika onnetonta kun irtoli sukset jalasta koko ajan...

just ostettiin... kärkisiteet juu tuonikäiselle. sauvojen pitäisi olla lapsen olkapäähän saakka ja sukset n 10-15cm pidemmät kuin lapsi. meillä tosin pituuseroa parikymmentä cm mutta hyvin pärjää kun oli jo kokemusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Kyllä myyjät opastavat valitsemaan oikeinpituiset sukset :) Itse ostin Prismasta, ja sielläkin palvelu pelasi. Ja hyvä on olla erikseen monot ja sukset, helpompi käyttää.

Luehan tarkemmin, kirpparilta käyn ostamassa jos vain suinkin löydän... Syystä ettei ole rahaa kaupasta ostaa, katsoin että melkein 100e pelkät sukset ja sauvat, ei tod. ole tuollaisia rahoja nyt...

Kyllä eskari-ikäiselle kannattaa ostaa oikeat monot ja sukset, ne kenkiin kiinnitettävät ei käy minkään ikäiselle :D Eikös se suksi ole silloin sopivan pituinen kun panee käden ylös ja käden pitää osua suksen kärkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
just ostettiin... kärkisiteet juu tuonikäiselle. sauvojen pitäisi olla lapsen olkapäähän saakka ja sukset n 10-15cm pidemmät kuin lapsi. meillä tosin pituuseroa parikymmentä cm mutta hyvin pärjää kun oli jo kokemusta.

Kiitos sulle!

Mä luin sukkien osto vinkkejä :D Vähän kelasin että miten joku ei osaa ostaa sukkia :D :D Joo, mutta en osaa auttaa, tuli vähän ot...
Tai sen verran että älä osta remmisuksia, ne on ihan vihoviimeiset ja taatusti loppuu hiihtäminen siihen!! Siteelliset on kalliimpia, mutta paljon mukavammat ja käytännöllisemmat. Olikohan tästäkään nyt mitään apua... :S

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kyllä myyjät opastavat valitsemaan oikeinpituiset sukset :) Itse ostin Prismasta, ja sielläkin palvelu pelasi. Ja hyvä on olla erikseen monot ja sukset, helpompi käyttää.

Luehan tarkemmin, kirpparilta käyn ostamassa jos vain suinkin löydän... Syystä ettei ole rahaa kaupasta ostaa, katsoin että melkein 100e pelkät sukset ja sauvat, ei tod. ole tuollaisia rahoja nyt...

Anteeksi vain, en huomannut....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

ostettiin just 4 vuotiaalle suksipaketti = sukset, sauvat, monot ja siteet. makso 99 ?. oli halvin mikä löydettiin.

Yhteistyössä