SUKLAAKAKKURESEPTI :P Siis kunnon täyttärisuklaakakku :P Kellään?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ebba-e"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"ebba-e"

Vieras
Anoppi toi yhden lapsemme syntymän jälkeen cafe Picnikistä sellaisen korkean täytekakun. Suklaata ylhäältä alas, tahmaista kakkupohjaa, suklaista suklaista, ihanaa ihanaa ihanaa.

Mä haluaisin tehdä jonkun sellaisen kakun tämän kyseisin lapsen synttäreille :)

Onko kellään ohjetta sellaiseen suklaasuklaasuklaakakkuun.

EI mitään kuivia kakkupohjia, ja aprikoosihilloja tms. vaan suklaata suklaata suklaata :P

Katso pirkan sivuilta semmoinen kuin suklaaunelmatäytekakku. Itse tein pari viikkoa sitten ja se on suklainen ja hyvää. Itse laittaisin konjakkia hieman enemmän kuin ohjeessa oli koska ei maistunut tuolla määrällä lainkaan, mutta tämä on siis vain makuasia.

[QUOTE="vieras";26198037]Katso pirkan sivuilta semmoinen kuin suklaaunelmatäytekakku. Itse tein pari viikkoa sitten ja se on suklainen ja hyvää. Itse laittaisin konjakkia hieman enemmän kuin ohjeessa oli koska ei maistunut tuolla määrällä lainkaan, mutta tämä on siis vain makuasia.[/QUOTE]

Mä en laittanu konjakkia ollenkaan vaan sitruunamehua.

Kunnon pohjassa on suklaata eikä kaakaojauhoa. Liputan sacher-pohjan puolesta. Senhän voi täyttää myös muutenkin kuin vain aprikoosihillolla - silloin se vain on suklaakakku eikä sacher.

Jos tuohon unelmakakkuun heittää pohjaankin oikeaa suklaata on jo sitten ihan liian suklainen, on nimittäin aika imelä jo tuollaisena..Ja mä olen oikea suklaasyöppö..

Yhteistyössä