suklaahimo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nanna1980
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nanna1980

Aktiivinen jäsen
06.08.2007
1 796
0
36
voiko suklaaseen jäädä koukkuun? syön melki joka päivä :ashamed:
se on VAAN NIIN HYVÄÄ :p eikä tarvi kiloja murehtia kun oon hoikka ja vielä imetän.

mikä teijän lemppari suklaa?? mun ehdottomasi fazerin keltanen suklaalevy(se jossa kokonaisia hasselpähkinöitä) :p

voi, se onki ihanaa suklaata! maraboun minttukrokantista tykkään kans.. sitä söin imetysaikana :D Mä kyllä lihoin 5 kg imettäessä, kun suklaa maistu vähän liiankin hyvin :P

mä olen myös tosi pahasti koukussa suklaaseen.. Olen yrittänyt nyt itseäni vieroittaa (ollut reilun viikon ilman )ja on yhtä pahan viekkarit kuin tupakista :kieh: |O

ainiin.. parasta on ihan fazerin sininen, tai tumma tai keltainen tai...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
joo mä ainakin pahasti koukussa suklaaseen...en tiiä miten pääsis riippuvaisuudesta.

Siten, ettei syö sitä enää. Kolmen viikon jälkeen ei tee enää edes mieli. Kokeiltu on ja se toimii. Mä olen ylipainoinen ja suklaa yksi suurimmista paheistani. Kun päättää, ettei syö, niin lopulta ei tee mieli. Aluksi mulla himo vaan yltyi, mut nyt pystyn kävelemään karkkihyllyn ohi, eikä tee mieli enää.

Alkuperäinen kirjoittaja läski:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
joo mä ainakin pahasti koukussa suklaaseen...en tiiä miten pääsis riippuvaisuudesta.

Siten, ettei syö sitä enää. Kolmen viikon jälkeen ei tee enää edes mieli. Kokeiltu on ja se toimii. Mä olen ylipainoinen ja suklaa yksi suurimmista paheistani. Kun päättää, ettei syö, niin lopulta ei tee mieli. Aluksi mulla himo vaan yltyi, mut nyt pystyn kävelemään karkkihyllyn ohi, eikä tee mieli enää.

oot kyllä reipas kun oot päässyt irti, mulla ei taida onnistua...se jo että näkee duklaata kauoassa, ei voi vaan kävellä ohi! :o se keltanen levy ikäänkuin huutaa ota mut! ne pähkinät rouskuu kivasti hampaissa... :kieh:

joku tutkimus ollu, että suklaa sisältää jotain mielihyvää lisääviä ainesosia, ja aktivoi ne aivoissa, siks kai voi jäädä koukkuun :o

Yhteistyössä