sukkapuikkokivut alapäässä rv 37??

Onko jollain kokemusta ns. sukkapuikkokivuista raskaana?? Ei ole liitoskipuja, koska niitä mulla kyllä jo on ihan riittämiin, vaan tää on ihan jotain muuta eli yhtäkkiä saattaa tuntua siltä, et joku pistäis/tuikkais sukkapuikolla, neulalla, puukolla tms. suoraan tuohon kohdunsuulle, kohdunkaulalle! Ne on nopeasti poismeneviä, että aiheuttasko ne muutosta kohdunsuulla?? Kokemuksia?? Oon kuullu kivuista, mut ekaa kertaa omnalle kohalle saatu! Ekassa raskaudessa ei tälläst ollu! Enteilikö synnytystä??
 
vieras
On kokemusta, mutta oon kyllä vielä yhdessä paketissa 38. raskausviikolla :) Mulla on ollut "sukkapuikkokipuja" Jo puolesta välistä ihan satunnaisesti, nyt viime viikkoina ehkä enemmän. Juuri tuollaisia kuin kuvailit!

Mun kohdunsuu on aivan pehmeä ja ulkosormelle auki, siis oli synnytystapa-arvioinnissa pari viikkoa sitten. Nyt en tiedä tilannetta. En tiedä olisivatko ne vaikuttaneet, mutta en ainakaan vielä ole synnyttänyt lukuisista supistuksista (puolivälistä) ja sukkapuikkokivuista huolimatta.

Tsemppiä synnärille!
 
Moi,
minulla oli niitä rv 35 asti, ilmeisesti juuri ne avasivat kohdunsuuta, kun muita supistuksia ei ollut yhtä ainoaa ennen synnytystä. Kohdunsuu oli rv36 jo melkein kokonaan lyhentynyt ja rv 38 vähän aukikin. Lapsi syntyi 38+4.
 

Yhteistyössä