sukkapuikkoja, suppareita, pinkkiä limaa...rv32

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elizabeta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

elizabeta

Jäsen
14.06.2008
107
0
16
Tampere
Nyt mennään vasta rv32, ja eilisestä lähtien on tullut pyyhkiessä pinkkiä limaa. Sukkapuikkotuntemuksia on koko ajan kävellessä, ja pari supistustakin on tullut tänään. Olen jo kolmasti ollut synnärillä saamassa suppareita estävän piikin. Vauva on perätilassa, ja rv nyt 32. Mitä tässä nyt voi odottaa, lähtöä?

Painoarvio viikoilla 30 oli 1,6kg. Kohdunsuu sormelle auki, kanavaa 2cm. Lievää funneloitumista.

Mulla rv. 28 kohdunsuu sormelle auki kanavaa 2 cm (ultralla) ja funneling näkyi..Sit lepäilin viikolla 32 tilanne ei edennyt. Sit rupesin hommaileen kevyempiä kotitöitä ja poikaa hoitelin kotona, niin rv33 kohdunsuu 3cm auki ja kanavaa edelleen se 2cm, kalvorakkula pullotti. Sit joskus 35 kohdunsuu 4cm auki ja kanava lyhentynyt, nyt viimeinen tarkistus oli 36+5 ja oli sen 4cm auki ja kanava lyhentynyt puoleen senttiin..ja yhdessä kasassa vieläkin supisteluista huolimatta...vauva on niiiiiinnn alhaalla että :x hankalaaa.... Niin ja viikkoja tänään 38 tasan

Kannattaa käydä kyllä näytillä. Tuo pinkkilima ei vaikuta kovin lupaavalle...tai olisi toki lupaavaa jos olisit pidemmillä viikoilla.
Ja kun sinulla noita supistuksia tulee levossakin...

Vauva on kyllä viikkoihin katsoen hyvän kokoinen, joten varmaan tulisi pärjäämään ihan hyvin. Mutta parempi olisi tietenkin pysyä massussa mahdollisimman pitkään =)

kaikkea hyvää odotuksen loppuviikoille :hug:

Juu ja yhdyn toki edellisiin että käy näytillä...jotenkin vain kuvittelin aluksi että olit jo käynyt..toivotaan että ei vauva olisi vielä tulossa..Mulla myös lepääminen aiheutti supistuksia, mutta kuitenkaan kun maltoin olla levossa niin paikat eivät olleet edennyt..Mulla myös poika 1v 5kk ja sain onneksi anopilta ja äidiltäni hoitoapuja silloin vuodelevon aikana, kun nostelut kiellettiin kokonaan. Olisiko sinulla mahdollista saada hoitajaa lapselle? Jaksuja kovasti!! :hug: