Suihkuverhon pituus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ssss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

ssss

Vieras
Onko teillä suihkuverho lattiaan asti? Olen nyt tilannut kaksi suihkuverhoa ja tämä viimeisinkin on niin että lattian ja verhon väliin jää noin 10-15 cm, entinen suihkuverho on melkein lattiaan.. Pitääkö siis suihkuverhon olla edes lattiaan asti?

Jos haluaa, että suihkuverhosta on kunnolla hyötyä, niin se saa olla lattiaan asti. Jos alhaalla on rakoa 10-15 cm, niin vesi pääsee roiskumaan aika tavalla. Itsellä on lyhyehkö suihkuverho, mutta olen ratkaissut ongelman siten, että olen laittanut yläpäähän ylimääräiset ripustusrenksut ja koukut siten että ensin on yksi koukku, jossa riippuu toinen koukku, johon on liitetty yksi rengas. Noin olen saanut verhon alareunan 10 cm alemmaksi.

Nykysessä kämpässä suihkuverhon pituus on 240 cm ja se on ylipitkä... pitäisi lyhentää, että ois just lattiaan asti, mutta ei oo jaksanu :D suihkuverhon kisko on tyhmästi kiinnitetty kattoon asti, jolloin normaali 200 cm jää roikkuu 30 cm ilmaan. Ja hirveän vaikeaa löytää kaupasta yli 200 cm suihkuverhoa...

Ei suihkuverhon tartte olla lattiaan asti, ei mulla oo koskaan aikasemmin ollut. Toki vesi ei leviä kauheasti nykyään, kun on verho lattiaan. Miten kukin tykkää.

[QUOTE="vieras";26250036]Itsellä on lyhyehkö suihkuverho, mutta olen ratkaissut ongelman siten, että olen laittanut yläpäähän ylimääräiset ripustusrenksut ja koukut siten että ensin on yksi koukku, jossa riippuu toinen koukku, johon on liitetty yksi rengas. Noin olen saanut verhon alareunan 10 cm alemmaksi.[/QUOTE]

Kiitos hyvästä vinkistä! täytyykin käydä ostamassa lisää noita koukkuja..

Yhteistyössä