Suihkutin Raid Superia keittiön lattialistoihin, mulla oli banaaneja pöydällä, voikohan syödä niitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä kaikkee turhaa tekee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä kaikkee turhaa tekee

Vieras
Unohdin ihan kokonaan ne banaanit. Ilmeisesti ei saisi kai olla elintarvikkeita esillä huoneessa jossa käytetään myrkkyjä. Mulla oli myös lattianrajassa olevassa astianpesukoneessa puhtaat astiat ja luukku ihan hitusen raollaan, pitääköhän nekin pestä uusiksi?

No mä kyllä ne astiat pyöräittäisin uudelleen ehdottomasti, se menee suht nopsaan kuitenkin.

Maista banaani ja ilmottele tänne miten kävi? :D

Ei vaiskaan, itse en söisi. Onhan niissä se kuori päällä mutta... olisin hysteerinen ja varmuuden vuoksi pistäisin pois.

(Faktatietoa ei mulla siis ole.)

Banaaneihin käytetään muutenkin myrkkyjä jo kasvatusmaassa ellei kyse ole luomusta. Mutta niissä on kuoret, ei myrkky itse syötävään osaan pääse.
Itsekin olne joutunut keittiökaappia myrkyttäämään Raidilla ja myös oli unohtunut astianpesukone vähän raolleen, en silti niitä uudelleen pesuun laittanut. Ei se Raid nyt niin myrkyllistä ole ihmiselle, sen takia se on tehty hyvän tuoksuiseksikin(noh, vaikka ei se nyt kovin hyvältä mun nenään haise) koska sitä käytetään tiloissa joissa asutaan.
Ihan eri asia jos olisit rotan myrkkyä levittänyt, se olisi ollut vaarallista.

Yhteistyössä