suihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jade*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jade*

Vieras
Lueskelin äsken tästä aiheesta monta juttua, mutta en löytänyt omaan ongelmaan vastausta.

Haluan antaa miehelleni nautintoa, hän rakastaa suihinottoa. Ymmärrän sen hyvin ja haluaisin myös antaa tämän nautinnon hänelle. Siis ongelmaan ... mä en ole koskaan pitänyt suihinotosta. En tiedä miksi ehkä se haju tai maku (kyse ei ole hygieniasta). Kortsun kanssa ollaan kokeiltu. Elikkä miten voisin ottaa mieheltäni suihin niin, että minäkin voisin siitä pitää? Mä en keksi mitään ratkaisua tähän. Ratkaisuja kiitos!

Hyvä ystävä, parisuhde on sellaista jossa kumpikin osapuoli tekee joskus jotain ihan vaan sen toisen vuoksi. Vaikkei siitä itse kovasti nautikkaan. Kun kummatkin tekevät tasavertaisesti toisilleen näitä "palveluksia" voi sanoa että suhde tulee toimimaan.

Muista kuitenkin että ihan mitä tahansa ei voi toiselta vaatia! Mutta suihinotto vaatii niin pientä rasitusta että jos sen palkkana on kunnon pxxxun nuoleminen niin kyllä se kannattaa! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja sohwis:
Puhdas pimppi ja penis eivät maistu pahalle.Suuseksi ihan kivaa.

Olen aivan samaa mieltä. Kyllä hygienian täytyy olla hieman rempallaan jos miehen penis maistuu ja HAISEE (niin kuin mainitsit) pahalle. Puhdas iho ei haise, se tuoksuu.

Kyllä olen samaa mieltä, että puhtaan naisen nuoleminen on mahtavaa. Varmaankin pitää vain päästä siitä "likaisesta" ajatuksesta ja ns mieheltäsi suihin ottaminen on ajan myötä jopa mukavaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Jade*:
Ihan oikeassa olette, siksi haluankin antaa miehelle tämän suurenmoisen nautinnon. En vain haluaisi, että se tuntuisi minusta epämielyttävältä. Kiitos vinkeistä.

Toi mun eka viestini koskee siis jos se suihinotto ei ole mikään ylitsepääsemätön inhojuttu sulle. Jos se todella tuntuu susta aivan mielettömän epämielyttävältä, älä pakota itteesi siihen, koska "pakkoseksi" voi pahimmassa tapauksessa johtaa siihen että koko mies ja hänen kanssaan sekstailu alkaa kuvottamaan sua.

Näitä käytännön vinkkejä sun kannattaa lukea (makuliukkarit jne). Toinen juttu vois olla vaahtokerma. Sellainen purkista ruiskutettava valmiskerma siis.

Tai ihan jääpala tai millä tahansa "leikkiminen". Ja kyllähän suihinotossa erittyy esim. touhutippoja, ja kyllä ne haisee ja maistuu, joten silloin alkaa koko penis haista ja maistua kun sitä nuolee.Eikä minusta tarvitse tehdä mitään mistä ei pidä, johan siinä seksihalut menee.On kuitenkin hieno asia, jos haluaa oppia pitämään jostakin.

Ensinnäkin, ei pidä tehdä mitään, mitä ei oikeasti halua tehdä.

Itse en aluksi pitänyt suihinottamisesta, mutta sitten opin rakastamaan sitä :) Se tunne, kun mies on aivan avuttomana ja kovana, ja pyytää vaikeroiden lisää :) Ihanaa!
Mies ei missään tapauksessa saa ottaa kiinni takaraivostasi ja työntää kulliaan syvemmälle, sitä seuraa varma oksetusrefleksi. Sido vaikka hänen kätensä sängyn laitoihin, jotta hän on täysin "vallassasi". Peitä hänen silmänsä liinalla, jos sinua nolottaa olla hmm, suu täynnä kun hän katselee (omasta mielestäni se on kyllä todella seksikästä...)

Sovi miehen kanssa, ettet mene loppuun asti, jos et halua.

Aloita nuolemalla peniksen vartta hitain nuolaisuin, ota välillä kullin pää kokonaan suuhun. Käytä paljon sylkeä. Älä ota sitä liian syvälle, äläkä ime liian kovaa. Pidä päätä suussa ja lipsuta kielellä terskan alapuolella olevaa ihopoimua, se tuntuu ihan mielettömän hyvälle....hyväile samalla kullin vartta edestakaisin, ja palleja toisella kädellä. Tee kaikki hitaasti ja nauttien...ei jäykästi ja nopeasti "pois alta"...Vaihtele liikkeitä ja nuole ja suukottele välillä vaikka miehen vatsaa, reisiä...
Spermaa ei tarvitse ottaa suuhun. Kun mies alkaa tulla, voit jatkaa kädellä loppuun.

Toivottavasti vinkeitä on hyötyä! :)
Jos homma kerta kaikkiaan oksettaa sinua, ei kai asialle voi mitään :(
Niin ja todellakin peniksen pitää olla puhdas. En ikinä laittaisi suuhuni jotain vuorokausia housuissa muhinutta haisevaa elintä. Tuskin mieskään haluaisi nuolla likaista pillua.

on sanottu, että alapesussa ei muka tarvita saippuaa.
Tästä johtuu usein se, että tavarat haisee ja maistu pahalle.

Peskää miedolla saippualla ne vehkeenne, niin ei yökkää yhtään.

Tanya tuossa ylhäällä sanoo, että ei saa imeä kovaa ???
Kaikki ovat sanoneet, että ime kovempaa, ime kovempaa. Ilmeisesti se hiljainen lipominen ei sitten tunnu siltä, kuin sen pitäisi.

Pilluun ei todellakaan saa laittaa saippuaa, mutta sekä miehellä että naisella ulkoiset sukupuolielimet toki pestään suihkussa saippualla tai suihkugeelillä.

Jos pillu haisee tai maistuu pahalle, siellä on tulehdus joka hoituu lääkekuurilla.

Yhteistyössä