Suhteen alussa...

  • Viestiketjun aloittaja pohdintaa
  • Ensimmäinen viesti
pohdintaa
Kun tutustuitte nykyiseen mieheen, olitteko te kovin aktiivisia heti aluksi itse vai mies oli aktiivinen.
Mietin vaan, että mitä pitäisi omassa tilanteessani tehdä..eli pitääkö aina odottaa, että mies kyllä vie, kun oikea mies tulee eteen
 
Itse olen kyllä huomannut, että miehet tykkäävät vaikeasti tavoiteltavasta naisesta =) Eli ei kannata paljoa soitella tai tunkeilla alkuvaiheessa, se kiinnostaa miehiä enemmän kuin "tyrkky" =) Toki miehiäkin on erilaisia, toiset tykkäävät aktiivisista naisista, jotka ottavat ohjat käsiinsä! Kokeile eri tekniikoita..
 
ap
minusta tuntuu, että olen liian passiivinen ja menetän kaikki miehet.. kun yritän olla näyttämättä innostustani. miehillä on aika nopeasti uusi nainen kuviossa, kun minä seuraan tilannetta
 
g
No oltiin kai sopivasti aktiivisia kumpikin... Ei mulle ainakaan tullut sellaista oloa, että ois pitäny ite enemmän tai hänen olisi pitänyt tehdä enemmän mitään asioita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lampaan vaatteissa:
Itse olen kyllä huomannut, että miehet tykkäävät vaikeasti tavoiteltavasta naisesta =)
Sentyyppisestä miehestä on puolestaan erittäin hankala päästä eroon, jos oikeasti ei haluaisi kuulla koko äijästä pihaustakaan ja äijän itsensä mielestä on silloin vain "vaikeasti tavoiteltava" eli kiinnostava. :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:
Alkuperäinen kirjoittaja Lampaan vaatteissa:
Itse olen kyllä huomannut, että miehet tykkäävät vaikeasti tavoiteltavasta naisesta =)
Sentyyppisestä miehestä on puolestaan erittäin hankala päästä eroon, jos oikeasti ei haluaisi kuulla koko äijästä pihaustakaan ja äijän itsensä mielestä on silloin vain "vaikeasti tavoiteltava" eli kiinnostava. :headwall:
On varmasti miehiä joita kiinnostaa vaikeasti tavoiteltavuus väärällä tavalla, eli vain pyrkimyksenä "voittoon" :/
 

Yhteistyössä