suhde

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epälevä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epälevä

Vieras
Minä olen "seukannu" yhden miehen kanssa nyt 6kk ja menee ihan ok muuten mutta miestä kaivertaa ilmiselvästi se että hänellä ei ole ollut seksisuhteita ennen mua, mulla on ollut vaan 1 yhden illan suhde. Joten voiko tää suhde toimia ja "unohtaako" mies ton mun seikkailun? Vai lähteeköhän se jossain vaiheessa kokeilemaan muita naisia?

Riippuu tyypistä, mutta jos se asia häntä nyt kaivertaa, niin varmaan kaivertaa jatkossakin... Itse huomasin ainakin tuollaista yhdessä kauan aikaa sitten olleessa suhteessa. Minulla oli ollut suhteita aiemmin, miehellä ei. Hän lähti matkoihinsa, ja varmasti isona syynä päätökseen oli se, että hän kaipasi jotain "testailua" myös. Asia oli useamman vuoden sellainen pieni juttu taustalla, josta yritettiinkin vältellä keskustelemasta... Monet pienet asiat saattavat kuitenkin antaa sen lopullisen sysäyksen toiselle osapuolelle jossain vaiheessa, jos yhtään mikään arveluuttaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Epälevä;23556460:
Minä olen "seukannu" yhden miehen kanssa nyt 6kk ja menee ihan ok muuten mutta miestä kaivertaa ilmiselvästi se että hänellä ei ole ollut seksisuhteita ennen mua, mulla on ollut vaan 1 yhden illan suhde. Joten voiko tää suhde toimia ja "unohtaako" mies ton mun seikkailun? Vai lähteeköhän se jossain vaiheessa kokeilemaan muita naisia?

Millä lailla se ilmenee? siis tuo kaivertaminen

Olen ollut 20 vuotta naimisissa miehen kanssa, jolla ei ole ollut muita seksisuhteita. Itselläni oli pari suhdetta aiemmin. Miestä on joskus kaivellut se, ettei hänellä ole muista naisista kokemusta mutta ei se, että minulla on kokemusta. Olen miestäni jonkin verran vanhempi, joten mielestäni oli ollut normaalia, etten ollut enää kokematon (olin silloin 24 v) .

Riippuu tyypistä, mutta jos se asia häntä nyt kaivertaa, niin varmaan kaivertaa jatkossakin... Itse huomasin ainakin tuollaista yhdessä kauan aikaa sitten olleessa suhteessa. Minulla oli ollut suhteita aiemmin, miehellä ei. Hän lähti matkoihinsa, ja varmasti isona syynä päätökseen oli se, että hän kaipasi jotain "testailua" myös. Asia oli useamman vuoden sellainen pieni juttu taustalla, josta yritettiinkin vältellä keskustelemasta... Monet pienet asiat saattavat kuitenkin antaa sen lopullisen sysäyksen toiselle osapuolelle jossain vaiheessa, jos yhtään mikään arveluuttaa...

Keskustelitteko te asiat halki vai oliko se asia vaan "haamuna" kummittelemassa suhteenne ajan?

Meillä samanlainen tilanne aiempien suhteiden osalta, minulla takana yksi lyhyt suhde ja miehellä ei ollenkaan. Asiasta puhuimme joskus ihan alkuaikoina jo ja sen jälkeen ei ole tarvinnut. Takana yhdeksän yhteistä vuotta, joista jo seitsemän naimisissa. Että puhu asiat halki äläkä jää harmittelemaan. Onnea tulevaan!

Yhteistyössä