Suhde solmussa

• Viestiketjun aloittaja Acer
  • Ensimmäinen viesti
Acer
Miehen kans ollut nyt jotenkin viileetä jä välinpitämätöntä. Ite oon kotona 2.5 ja 7kk ikäisten lasten kans. mies on töissä,tekee aika pitkää päivää ja on vielä vkonloppuisinkin joskús töissä. mies ei osaa puhua tunteistaan vaikka kuinka yritän auttaa sitä avautumaan. Ite sairastan masennusta, mutta en syö lääkkeitä enkä käy terapiassa(hankalaa lasten kans). Muuten pärjään omasta mielestäni hyvin, mutta puhumattomuus ja läheisyyden puute ottaa koville. Eikä tee mieli seksiä. Ja se seksin puute varmaankin aiheuttaa miehelle innottomuuden muuhun läheisyyteen. eilen juteltiin ja kerroin tunteistani, miten tuntuu tyhjälle kun ei puhuta eikä juuri halailla yms. mies tunnusti että niin on hänenkin mielestä mutta kaipa sitä näinkin pärjää! ei puhettakaan että voitais miettiä miten tilannetta korjattaisiin. no, seksillä se korjaantuisi hänen puoleltaan. mutta kun ei tee mieli. pitäiskö mun pakottaa itseni seksiin, liukastetta reilusti ja selälleen sängylle `anna mennä vaan, älä minusta välitä` ? Kyrsii ja reilusti tilanne. miten me voidaan päästä yhteisymmärrykseen ja oppia ymmärtämään ja välittämään enemmän toisen tunteista?

Koukku
Tuttu tilanne... Mulla auttoi tohon haluttomuuteen omega kapselit. Kuulostaa oudolta, mutta olen asiasta aivan varma. Paikat olivat ennen ruti kuivat, joten pelkkä ajatuskin seksistä ahdisti. Tuo tilanne on sellainen oravanpyörä, toisen vaan on pakko aloittaa toisen miellyttäminen (typerä ilmaus) jotta elämä normalisoituisi. Toivottavasti saat apua noista kapseleista, jos satut kokeilemaan. Tsemppiiii! :hug: :hug: :hug:

Koukku
Enpä tiedä noiden hormonivaikutuksista... Kokeile, ei maksa paljon, joku 12 euroa/prk. Ovat hyödyllisiä muutenkin. Niin se ainakin meillä on (just puhuttu miehen kans) että miehet tarvitsevat seksiä puhuakseen ja naiset puhetta seksiäkseen( :LOL: ). :hug:

mökin akka
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.11.2004 klo 15:21 Acer kirjoitti:
Miehen kans ollut nyt jotenkin viileetä jä välinpitämätöntä. Ite oon kotona 2.5 ja 7kk ikäisten lasten kans. mies on töissä,tekee aika pitkää päivää ja on vielä vkonloppuisinkin joskús töissä. mies ei osaa puhua tunteistaan vaikka kuinka yritän auttaa sitä avautumaan. Ite sairastan masennusta, mutta en syö lääkkeitä enkä käy terapiassa(hankalaa lasten kans). Muuten pärjään omasta mielestäni hyvin, mutta puhumattomuus ja läheisyyden puute ottaa koville. Eikä tee mieli seksiä. Ja se seksin puute varmaankin aiheuttaa miehelle innottomuuden muuhun läheisyyteen. eilen juteltiin ja kerroin tunteistani, miten tuntuu tyhjälle kun ei puhuta eikä juuri halailla yms. mies tunnusti että niin on hänenkin mielestä mutta kaipa sitä näinkin pärjää! ei puhettakaan että voitais miettiä miten tilannetta korjattaisiin. no, seksillä se korjaantuisi hänen puoleltaan. mutta kun ei tee mieli. pitäiskö mun pakottaa itseni seksiin, liukastetta reilusti ja selälleen sängylle `anna mennä vaan, älä minusta välitä` ? Kyrsii ja reilusti tilanne. miten me voidaan päästä yhteisymmärrykseen ja oppia ymmärtämään ja välittämään enemmän toisen tunteista?

Meillä oli sama tilanne n. kymmenen vuotta sitten. Mies töissä ja minä aina lasten kanssa kotona. Meillä oli silloin kolme alle kolmevuotiasta. Silloin meiillä oli kuvailemasi kaltainen tilanne. Mulla oli halut hukkuneet jonnekkin. Eihän se aika nyt ennen lapsia mitään kiihkeää ollut, mutta hellyyttä piisasi.

Mua vaivas kans ettei meillä sillloin osoitettu tunteita. Tehty mitään asian hyväksi. Vieläkin ihmettelen et ollaan yhdessä. Silloin oli kyllä tulehtuneet välitä. Mut upotin sit lapsille sen kaiken hellyyden mitä sittn ei miehelle voinut ilmaista.

Vuosia meni tosiaan niin että asuttiin samassa huushollissa. Ja mä nalkutin ja motkotin, ja sellaista vuoristorataa se elämä oli.

Kuin lastentarhaa oltais pyöritetty. Mut jotenkin vain jaksettiin ja tänä päivänä tilanne on, että olllaan kuin vastarakastuneita teinejä. Jokin vain napsahti päässä, ja lapsetkin kasvo isommiksi. Oli sitä omaa aikaa.

Meillä ei puhuttu silloin, mutta nyt on puhuttu sitten vanhoista ja nykyisistä asioista. Älä luovuta, kyllä se hyvä aika teillekkin koittaa.

Yhteistyössä