stressiäkö vain..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolestunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolestunut

Vieras
auttakaa ken voi..kärsiikökukaan vastaavista "sairauksista"? niska-ja hartiasäryt, pahanolontunne,väsymystä, ahdistuneisuutta ja siihen vielä lisätään lievä paniikkihäiriö. eikö ole tarpeeksi yhdelle ihmiselle?? tiedä että työni puolesta stressaan aika paljonkin, tälläkin hetkellä päässäni on epätodellinen tunne,ehkä vähän huimaa, rinnassa on vähän puristava/ahdistava tunne.päässä tuntuu ohimoiden ja otsalohkon kohdalla ei särje,mutta tuntuu että olis painetta päässä??!! olen kylläjuuri ollut hierojalla aamulla se voi ehdä tepposen kun taas paikat vähän aukesi.. minulle on määrätty ahdistukseen xanor 0,5mg tarvittaessa, olen joutunut ottamaan vain neljä kertaa vuoden aikana, tarvetta olisi ollut ehkä useimminkin,mutta olen ajatellut jäääväni koukkuun niihin. pitäisikö minun oikein syödäjoku kuuri tähänahdistuneisuuteen ja masennukseen vai onko joku hyvä vitamiini mikälievittää stressiäni?? mielessä on ollut myös kaikki mahdolliset aivokasavaimet ja muut vastaavat sairaudet,sydämessä ei ole vikaa sydänfilmi on otettu muutaman kerran ja se on hyvä ym. muut verikokeissa olen käynyt ja kaikki arvot on ihan hyvät. neuvokaa jos osaatte ja kiitos kun jaksoitte lukea pitkän kirjoituksen tämäkin helpotti vähän oloa..

Kuvailemasi oireet kuullostivat niin tutuilta, ihan kuin minulla pari vuotta sitten. Lopulta ahdistukseni muuttui niin kauheiksi pakkoajatuksiksi, että oli pakko lähteä hakemaan apua.
Vuoden verran kävin terapiassa selvittämässä elämääni ja ainakin mulla kummitteli lapsuuden aikaiset asiat.
Hain apua myös luontaishoidoista. Vyöhyketerapia helpottaa stressiä.
Päivittäinen liikunta ja ulkoilma tekivät ihmeitä.
Laitoin myös ravintoni luonnonmukaisempaan kuntoon ja aloitin E-epa kalaöljyn ja B-vitamiinin käytön.
Paniikkioireista kärsivän ei myöskään pidä juoda kahvia tai colajuomia, eikä polttaa tupakkia.
Itse en halunnut aloittaa mielialalääkitystä, mutta siitä voisi olla apua sinulle. Sillä tuota terapian ja luontaishoitojen vaikutusta joutuu odottelemaan jonkin aikaa, hetkessä ei tapahdu mitään.
Voimia sinulle!

Sait kuitenkin apua noiden luontaistuotteiden kautta? Siis kalaöljyt ja vitskut? Eihän nuo varmaan just lääkettä korvaa, siis ainakaan tuossa vaikutusnopeudessa, mutta siis ylläpitäjänä varmasti vois olla tosi fiksuja.

kannattais varmaan käydä lukee tuolta kakkossivulta se ketju paniikista ja ahdistuneisuudesta :attn: selvittäis ehkä sulle itelle ainaki tarkemmin että kuinka paha sun tilanne mahdollisesti on :/

Yhteistyössä