H
huolestunut
Vieras
auttakaa ken voi..kärsiikökukaan vastaavista "sairauksista"? niska-ja hartiasäryt, pahanolontunne,väsymystä, ahdistuneisuutta ja siihen vielä lisätään lievä paniikkihäiriö. eikö ole tarpeeksi yhdelle ihmiselle?? tiedä että työni puolesta stressaan aika paljonkin, tälläkin hetkellä päässäni on epätodellinen tunne,ehkä vähän huimaa, rinnassa on vähän puristava/ahdistava tunne.päässä tuntuu ohimoiden ja otsalohkon kohdalla ei särje,mutta tuntuu että olis painetta päässä??!! olen kylläjuuri ollut hierojalla aamulla se voi ehdä tepposen kun taas paikat vähän aukesi.. minulle on määrätty ahdistukseen xanor 0,5mg tarvittaessa, olen joutunut ottamaan vain neljä kertaa vuoden aikana, tarvetta olisi ollut ehkä useimminkin,mutta olen ajatellut jäääväni koukkuun niihin. pitäisikö minun oikein syödäjoku kuuri tähänahdistuneisuuteen ja masennukseen vai onko joku hyvä vitamiini mikälievittää stressiäni?? mielessä on ollut myös kaikki mahdolliset aivokasavaimet ja muut vastaavat sairaudet,sydämessä ei ole vikaa sydänfilmi on otettu muutaman kerran ja se on hyvä ym. muut verikokeissa olen käynyt ja kaikki arvot on ihan hyvät. neuvokaa jos osaatte ja kiitos kun jaksoitte lukea pitkän kirjoituksen tämäkin helpotti vähän oloa..