Stressiä pukkaa, pitäisi kahden kuukauden päästä saada oma auto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja stressiä pukkaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

stressiä pukkaa

Vieras
Mä inhoan stressiä ja nyt stressaan tätä autojuttua, koska tarvin asiassa muiden apua, mulle kun ei luultavasti mitään lainaa myönnetä tällä hetkellä ja auto on oltava kahden kuukauden päästä. Veljeni totesi, että siihen on vielä paljon aikaa ja onhan noita autoja suvussa, en tiedä mitä se sitten ajatteli. Mä tarvin sitä autoa kuitenkin 5 päivänä viikossa, että pelkällä laina-auton käyttö ei koko ajan onnistu ja kyllä noi lähipiirin ihmiset tarvii itsekin autoa.

saan siirron toiseen toimipaikkaan töihin ja matkaa kertyy 15km suuntaansa ja aikataulut niin tiukkoja, että ilman omaa autoa ei onnistu.

Luottotiedoissa ei ole mitään vikaa, mutta asuntolainaa niin paljon, että epäilen tuota lainan saamista. Toisaalta voihan olla väärässä. Vakiduuni on. Pankin mielestä mulla on nyt jo enemmän lainaa, mitä pystyn itse maksamaan, että sen vuoksi olen hieman epäileväinen. Tosin olenhan yksin tuota lainaa säntillisesti lyhentänyt ilman ongelmia jo melkein 5 vuotta.

Luottotiedoissa ei ole mitään vikaa, mutta asuntolainaa niin paljon, että epäilen tuota lainan saamista. Toisaalta voihan olla väärässä. Vakiduuni on. Pankin mielestä mulla on nyt jo enemmän lainaa, mitä pystyn itse maksamaan, että sen vuoksi olen hieman epäileväinen. Tosin olenhan yksin tuota lainaa säntillisesti lyhentänyt ilman ongelmia jo melkein 5 vuotta.

jos pankki suhtaantuu nihkeästi niin ehkä autoliikkeestä järjestyy rahoitus?

sori kun aiheetta epäilin luottotietoja

Autoliikkeillä on kova hinku saada kotteroitaan kaupaksi. Kysele suoraan sieltä, järjestävät kyllä varmasti lainan! Osta nyt se halpa kojoke ja tähtää uudempaan kun seuraavaksi on ilmoitus " 2500 euroa autosta kuin autosta " vaihdossa. Sit on käsiraha uudempaankin.

Joo pitää vähän katsella, enempi tässä ehkä stressaa se, että tarvin jonkun apuja ja neuvoja, kun itse en noista autoista juurikaan mitään ymmärrä. Ne on mulle vaan väline päästä paikasta A paikkaan B :) Ja toiset vaan totee, että ei tässä vielä mitään hätää ole ja veljeni on niin pihi, että se varmaan kuvittelee, että me selvitään näillä autoilla mitä on, mutta tiedän, että vanhempani kun saapuvat takaisin Suomeen, niin isä kyllä haluaa auton käytettäväksi ja ne käyvät kesällä paljon mökillä, että en usko meidän selviävän 2 autolla (3 taloutta). Minusta homma menee liian sekavaksi, että kuka milloinkin käyttää ja mitä autoa.

Etkö sinä aikuisena ihmisenä itse päätä autoasioistasi, eikä veljesi? Ymmärrän sen, että tunnet tarvivasi valintaan neuvoa, mutta tee nyt hyvä ihminen päätökset itse.

Onko sulla rahaa yhtään säästössä? Me ollaan juuri vaihtamassa uudempaan autoon ja myydään vanha pois alle tonnilla. Mies käyttää sitä nykylään päivittäin, joten ihan käyttökuntionen auto on.

Stressi pois. Jos oikein ymmärsin, niin sinulla on isäsi auto käytettävissä kesään asti. Siihen mennessä ehdot etsimään sopivan auton kaikessa rauhassa.

Onko aikataulut niin tiukat, ettet pysty kesäaikana kulkemaan tuota 15 kilometriä polkupyörällä?

Autorahoituksen saat VARMASTI, monessa paikassa jopa ilman käsirahaa.

Me saatiin 7000e autorahoitus ilman vakiduunia. Meneppä nyt ja osta joku halpa auto, parin tonnin auton saat varmasti ilman käsirahaa.

Huhtikuun alussa porukat palaa, joten siihen asti on isän auto käytössä. Ja joku kysyi, että onko aikataulut niin tiukkoja, etten pysty pyöräilemään, niin ovat. Päiväkoti aukeaa 6.30 ja töissä pitää olla 7.00 ja sitä ennen nyt keväällä pitää toi eskarilainenkin viedä eskariin. En ihan 15 minuutissa pyörällä ehdi. Autolla ehdin just ja just.

Joo ja pitää varmaan yrittää lopettaa stressaaminen, se on mun yksi pahoista tavoistani, että alan liikaa pähkäilemään asioita etukäteen :) Pitänee yrittää hengittää syvään.

Huhtikuun alussa porukat palaa, joten siihen asti on isän auto käytössä. Ja joku kysyi, että onko aikataulut niin tiukkoja, etten pysty pyöräilemään, niin ovat. Päiväkoti aukeaa 6.30 ja töissä pitää olla 7.00 ja sitä ennen nyt keväällä pitää toi eskarilainenkin viedä eskariin. En ihan 15 minuutissa pyörällä ehdi. Autolla ehdin just ja just.

Joo ja pitää varmaan yrittää lopettaa stressaaminen, se on mun yksi pahoista tavoistani, että alan liikaa pähkäilemään asioita etukäteen :) Pitänee yrittää hengittää syvään.

eli sulla on reilu 2kk aikaa säästää rahnaa ja etsiä sopivaa kotteroa ittelles

Yhteistyössä