A
Avunhuuto
Vieras
Oireeni, alkoivat yllättäen(ollut stressaava ajanjakso, olen käynyt autokoulua jota olen jännittänyt ja pelännyt tosi paljon, myös perhesuhteissa ongelmia)
Mulle siis tuli eka semmonen levoton olo, sydän tykytteli ja huippasi ja tuli sellainen selittämätön huono-olo.
Ja tätä on nyt jatkunut jo useita päiviä, välillä tunnen oloni normaaliksi, kunnes taas tulee tuo olo.
Kuivalisin oloani, että on kuin he.vetinmoinen krapula(paitsi ei okseta)
Mulla oli myös ahdistus/paniikki juttuja reilu 2v. sitten. (en aloittanut lääkitystä, vaan juttelin ja setvin asiaa luotto ystäväni kanssa, pitkää oli huonoa, mutta sitten helpotti)
Raskaus aika ja siit eteenpäin ei ole ollut ongelmia(lapsi kohta 2v.)
Imetys on vähentynyt radikaalisti viime viikkoina.(mietin jo hormooni juttujakin, mutta ei kai ne sentään tätä tee)
Mutta tämä olo on vittumainen!!!
Välillä alan myös itkemään, että meneekö tämä elämä taas samanlaiseksi, kuin pari vuotta sitten.
Haluaisin nauttia niin lapseni kanssa kesästä ja elämästä.
Mulle siis tuli eka semmonen levoton olo, sydän tykytteli ja huippasi ja tuli sellainen selittämätön huono-olo.
Ja tätä on nyt jatkunut jo useita päiviä, välillä tunnen oloni normaaliksi, kunnes taas tulee tuo olo.
Kuivalisin oloani, että on kuin he.vetinmoinen krapula(paitsi ei okseta)
Mulla oli myös ahdistus/paniikki juttuja reilu 2v. sitten. (en aloittanut lääkitystä, vaan juttelin ja setvin asiaa luotto ystäväni kanssa, pitkää oli huonoa, mutta sitten helpotti)
Raskaus aika ja siit eteenpäin ei ole ollut ongelmia(lapsi kohta 2v.)
Imetys on vähentynyt radikaalisti viime viikkoina.(mietin jo hormooni juttujakin, mutta ei kai ne sentään tätä tee)
Mutta tämä olo on vittumainen!!!
Välillä alan myös itkemään, että meneekö tämä elämä taas samanlaiseksi, kuin pari vuotta sitten.
Haluaisin nauttia niin lapseni kanssa kesästä ja elämästä.