Stressi mamma

Onkohan tämä ihan normaalia kun murehdin joka asiasta ainakin kaikesta joka liittyy lapsiin esim.Millon ulos, montako kertaa ulos Ja kuinka paljon leikin lasten kans, Katotaanko meillä liikaa telkkari tai saako vanhemmat katsoa sitä jos lapset leikkii!!!??? Tuntuu että en jaksa murehtia enää.... :'(

Mä oon kans luonteeltani sellanen, että murehdin kaikkia pienen pieniäkin asioita...
Varovaisesti annan vinkin, että jos susta tuntuu, että huolehdit ns. liikaa, että se tilanne vie sulta kaiken energian ja voimat ja keskittymisen kaikesta muusta, ja jos tuntuu, että se rajottaa kovasti sun elämää niin ei oo häpee jutella siitä jonkun kanssa (lähinnä siis tarkoitan nyt jotain ammatti-ihmistä).
En tiedä onko sulla tilanne niin kärjistynyt, mutta ajattelin kuitenkin ehdottaa. Toivottavasti ei tuntunut tämä mun kommentti liian jyrkältä. Voimia jokatapauksessa!!

titza
liityn joukkoon!
mä luulen että mä ressaan kanssa ihan hirmuisesti ja luultavasti turhaan,ja mitä pahinta mä luulen et mun ressaantuneisuus tekee mun pojasta villimmän, kuin että jos osaisin relata niin poikakin olisi kiltimpi..se käy ylikierroksilla luultavasti minun takia. mä stressaan jopa heti aamusta siitä, että keretäänkö me ulos ajoissa,eli 9-9.30 ja siitä se sit alkaa päivän huolet.. ja niitähän riittää!!

Yhteistyössä