Alkuperäinen kirjoittaja vieras1:
siis näkykö se synn.jälkeen
En tiedä miten ilmenny,mut kun oon mielenkiinnolla asiaa tutkinut niin lapsi olisi jotenkin tyytymättömämpi jos äidillä ollut kova tressi raskauden aikana,mut ihmiset reagoi niin yksilöllisesti tressiin et tuskin se ihan selvä syy ja seuraus kuten täällä joku mainitsi että oma lapsi rauhallinen ja iloinen tapaus vaikka tressiä ollut paljon raskausaikana,mut mun mielestä tää tutkimisen arvoinen asia,voihan tressi aiheuttaa keskenmenonkin alkuraskaudessa,niin miksei siitä tressistä vois olla haittaa myös sille sikiölle raskauden missä vaiheessa vaan.
Yhdessä jutussa luki että että jos äiti kovin tempperamenttinen ja kiivas luonne,niiden lapset mahdollisesti sais luonteen äidiltään,ja vasta varhaislapsuuden jälkeen alkas sen lapsen oma todellinen luonne vasta kehittyä.
Mun ja mun ystävän kohdalla tää pitää paikkaansa,voi toki olla muitakin syitä mutta meidän neiti tosi rauhallinen ja maltillinen tapaus ollu aina,ja kaverin lapsi itkuinen ja kärttyinen ja malttamaton,niinkuin äitinsä myös.
Mut niinku sanottua niin jokainen kokee asiat eri tavalla,meidänki äiti on kokenut ihan järkkyjä asioita elämänsä aikana ja hautaa ystäviään ja sukulaisiaan lähes joka vuosi ja on viel järjissään,kun mut taas meinas suistaa raiteiltaan maksamattomat opintolainat,jouduin siis syömään lääkkeitä tähän ns.tressiin joskus nuorena näiden lainojen takia kun olis tehny mieli vetää itsensä narun jatkoksi.
Mutta mua kiinnostaa tää aihe tosi paljon ja olis kiva kuullakkin muiden havaintoja tästä asiasta.