stressaako muita puhelimella soitto esim. virastoon tms ?

mun pitäis tossa tunnin päästä soittaa yhteen paikkaan ja jännitän sitä ihan kauheesti. mä en tajuu miksen "osaa" soittaa puhelimella tosta noin vaan vaan aina jännitän ja stressaan :ashamed: mä mieluummin menisin ihan paikan päälle aina ku luurissa roikkusin. ja mies ei vaan ymmärrä mikä siinä on niin vaikeeta ( tosin emmäkään ymmärrä, mut kuitenkin.. )

Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:
Kyllä. Harjoittelen ennen kuin soitan. :D Siis suurinpiirtein suunnittelen miten esitän asiani jo etukätee. :D Muuten höpötän puhelimessa hirveästi mutta noi soitot "virallisiin" tahoihin on yhtä tuskaa. :ashamed:
Sama täällä harjottelen mitä sanon ja kirjotan paperille mitä kysyn. Myös oman nimeni, sos.tunnuksen, osoitteen yms sellaisen kirjoitan paperille ennenku soitan, ku tuppaa yhtäkkiä häviämään kaikki päästä ku joutuu virallisia puheluita hoitamaan :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja ja helemat paukkuu:
Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:
Kyllä. Harjoittelen ennen kuin soitan. :D Siis suurinpiirtein suunnittelen miten esitän asiani jo etukätee. :D Muuten höpötän puhelimessa hirveästi mutta noi soitot "virallisiin" tahoihin on yhtä tuskaa. :ashamed:
Sama täällä harjottelen mitä sanon ja kirjotan paperille mitä kysyn. Myös oman nimeni, sos.tunnuksen, osoitteen yms sellaisen kirjoitan paperille ennenku soitan, ku tuppaa yhtäkkiä häviämään kaikki päästä ku joutuu virallisia puheluita hoitamaan :LOL:
Juuri noin. :D Onneks en näköjään ole läheskään ainut. :D

g
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mun pitäis tossa tunnin päästä soittaa yhteen paikkaan ja jännitän sitä ihan kauheesti. mä en tajuu miksen "osaa" soittaa puhelimella tosta noin vaan vaan aina jännitän ja stressaan :ashamed: mä mieluummin menisin ihan paikan päälle aina ku luurissa roikkusin. ja mies ei vaan ymmärrä mikä siinä on niin vaikeeta ( tosin emmäkään ymmärrä, mut kuitenkin.. )
ihan kun mun suusta! inhoan puhelimessa puhumista yli kaiken, viralliset asiat aiheuttaa pakokauhua kun tietää että joutuu soittamaan. ja mies ei tajua!

En jännitä enää kun on niin monta kertaa joutunut kysellä :LOL: Ennen en kyllä tykännyt yhtään ja vieläkin joskus käytän muistilappua jos on monta asiaa kerralla selvitettävä. Joskus käy silti vielä puhelun jälkeen niin että kumpikaan ei muista mainita jotain simppeliä pikkkujuttua, ei virkailija enkä minä ja taas joutuu varmisteleen :headwall: :headwall: :snotty:

vieras
En jännitä, mutta väliin se on niin pakopullaa ettei yhtään huvita. Minulla myös paperi ja kynä vieressä ja AINA laitan vastaajan nimen ylös. Sen olen oppinut näiden monien puhelujen myötä. Vatrsinkin jos on joku hankalampi asia selvittää, jos lisätietoja tarvii soitella, ei tarvi koko stooria ottaa alusta alkaen.

Joo jännitin joskus, en enää. Aiemmin minäkin kirjoitin ylös suunnilleen sanasta sanaan mitä aion sanoa. Se jelppasi silloin. Sittemmin työhöni kuuluu paljon "virallisia" puheluita, menee omatkin sillä virallisella tyylillä ihan itsestään. Mikähän tuonkin jumin meissä suomalaisissa aiheuttaa...?

Onko kukaan muu huomannut kuukautiskierron osuutta asiaan? :D
Mulla tietyssä vaiheessa kiertoa puhelut "jää soittamatta" mutta tietyssä vaiheessa soitan sitten vaikka kaikki kymmenen puhelua peräkkäin.
Tai sitten vaan viiraa joku korvien välissä :LOL: :headwall:

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja MrsJones:
Joo jännitin joskus, en enää. Aiemmin minäkin kirjoitin ylös suunnilleen sanasta sanaan mitä aion sanoa. Se jelppasi silloin. Sittemmin työhöni kuuluu paljon "virallisia" puheluita, menee omatkin sillä virallisella tyylillä ihan itsestään. Mikähän tuonkin jumin meissä suomalaisissa aiheuttaa...?
Sama juttu. Mä joudun työni puolesta soittelemaan ties mihin ja kyselemään vaikka mitä. Nyt ei ahista enää ollenkaan soittaa, ilmeisesti harjoitus auttaa.
Rohkeesti vaan soittamaan!

Yhteistyössä