Stressaa- saankohan saikkua? :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Piupau"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Piupau"

Vieras
Eli olen nyt viikon ollut saikulla töistä johtuvista kipeistä suppareista. Tämä oli jo toinen kerta. Huomenna on viimeinen päivä ja pitäisi terkalle soitella saisinko lisää viimeisiksi 2,5 viikoksi ennen varhennettua äitiyslomaa jota lääkäri suositteli.

Töissäni joudun nostelemaan päivittäin +5 kilon pakkauksia ja työ on selälleni pahaksi. Iskias on ollut koko raskaudenajan kipeytynyt ja välillä selkäni on niin kipeä, ettei edes nukkumisesta tule mitään. Olen myös kärsinyt koko raskauden ajan harjoitussuppareista jotka alkavat jo pelkästä sohvalta nousemisesta. (Saikkupäivinäkin niitä on 9-15kpl) Harjoitussupparit aiheuttavat liitoskipuja ja nykyään tulee kovaa paineentunnetta alavatsaan joka vaikeuttaisi työntekoa enemmän :/. Ne haittaavat jopa kävelyä.

Stressaan, koska tiedän etten pysty työskentelemään kunnolla, nostelu on vaaraksi ja joutuisin kuitenkin soittamaan aikaa lääkärille kipeiden supistusten takia ja töissä saan murhaavia katseita pomolta aina kun ilmoitan saikuista. Työtäni on jo helpotettu, joten sitäkään ei voida enää tehdä.

Stressaanko turhasta?

Eka raskaus, rv29+0

Mä jäin ihan suosiolla pois ja sain kyllä saikkua, mitä sitä töissä olla jos ei kykene hoitamaan työtänsä kunnolla. Onhan se työnantajallekkin mukavampi vaan hommata tilalle työntekijä joka hoitaa hommansa.

Mä jäin ihan suosiolla pois ja sain kyllä saikkua, mitä sitä töissä olla jos ei kykene hoitamaan työtänsä kunnolla. Onhan se työnantajallekkin mukavampi vaan hommata tilalle työntekijä joka hoitaa hommansa.

Joo, äläpä! Kuulin vielä sattumalta et pomo puhuukin musta jo paskaa kun en raskauden takia pysty tekemään töitä täysillä :--) kyllä minä mielelläni menisin töihin ja tekisin työni, mutta ei vaan pysty. Ja todellakin hävettäis olla tälleen viikko saikulla, pari päivää töitä, taas lääkäriin, viikko saikkua ja taas töiden kautta lääkäriin.

Vielä ei ole nuo kivuliaat supistukset tehneet muutoksia kohdunkaulalle (lääkäri tosin sormin tunsi muutoksia, ultrassa ei näkynyt) enkä tahdo työskennellä lapseni terveyden uhalla.

[QUOTE="Mii";30567931]Että sulla on idiootti pomo. Hyvin käyttäytyyvä pomo ei puhu selän takana jos saikulle jää, etenkin raskaana. Toivot.sille kolahtaa omaan nilkkaa :D[/QUOTE]

Voi kuule, on sillä... ;)

Pomolle on paljon edullisempaa jos et käy edes yrittämässä töihin. Kaikista pahin että oot saikulla, pari pv töissä ja taas saikulla... Pääsee yhdellä omavastuulla kun olet puykeen sen mitä tarvit saikkua

Yhteistyössä