StrawberryNET; kokemuksia?!

  • Viestiketjun aloittaja Tilaaja-ap
  • Ensimmäinen viesti
Tilaaja-ap
Onko täältä kukaan tehnyt tilausta StrawberryNETistä?

Mulla ois tarkotus tilata sieltä kosmetiikkaa ja mietin miten ne ois paras maksaa, e-pal-tilin avulla vai suoraan Visalla? Onko luotettavaa laittaa se luottokortin numero sinne?

Miten teillä on onnistunut tilaukset ja onko tavarat tulleet nopeaa perille?

Mikäs se raja olikaan ettei tullimaksuja tarvii maksaa? 48e?
 
Lilli
Olen tilannut muutaman kerran. Tilaus saapui n.viikossa, sähköpostiin tuli muistaakseni tiedot tilauksen vastaanottamisesta ja siitä kun tavarat on postitettu. Ei valittamista.

 
"Mari"
Sain oheisen viestin sähköpostiini, mitäköhän minun pitäisi tehdä?
Muutin juuri uuteen asuntoon, eikä minulla ole yhtäkään "hyödyllistä laskua" esim. puhelinlaskua mistä näkyisi osoitteeni ja tietoni jonka voisin lähettää heille.

Maksoin tilaukseni visa elektronilla, joka onnistui tai ainakin rahat lähti.
Pitäisikö minun tehdä semmoinen verkkomaksamisen hyväksyminen? olisiko siitä apua tässä?

Kiitos ihmiset, jos osaatte auttaa!

"Thank you for your order.

Please be advised that your order is currently on hold as part of a routine security check in order to verify you are the authorized cardholder. To release your order, please kindly fax or e-mail a copy of a utility bill (such as electricity, telephone or gas bill) so we can verify your identity and that your address is valid.

You can fax a copy to us at +852 2811 5138.

Please understand that this information is needed to confirm that you are the correct cardholder. By helping us confirm this you will help ensure our credit card system stays secure for you and other users.

Please note that if no reply is received within 7 calendar days from the date of your order the charge to your account for this order will be reversed.

If we receive your response between 7 to 21 calendar days we will resubmit the charge and ship the goods.

If we do not receive your response after 21 days then everything will be cancelled.

We apologize for the inconvenience and we look forward to your reply."
 

Yhteistyössä