Stnan Papa Pear Saga, MÄ VIHAAN TÄTÄ!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Professional Griefer
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Professional Griefer

Vieras
Ihan paska peli. Siis ihan suoraan sieltä kuus vuotta rautanauloja syöneen ankeriaan perslävestä. Eihän tässä pelissä oo millään muulla ku tuurilla väliä? Aloin vahingossa pelaamaan tätä, koska kivat äänet. Ja nyt oon koukussa. Ja tää riekaloi mun hermot niin ettei tosikaan. Tekis mieli vetää läppäriä turpaan, mutten tästä agression määrästä huolimatta osaa lopettaa tämän pelaamista :D Onneksi toistaiseksi loppui elämät..

Pelaako joku muu? Millä tasolla olet? Onko antaa jotain protippejä?
Antaa palaa yleistä vihaa muitakin Facebook-pelejä kohtaan.

mä pelaan myös tota papa pearia, ja eipä siinä just tarvii osata ajatella, roiskii niitä palloja mihin sattuu ja menee se sit joskus läpi..ehkä..
muoks tasolla 57 näytän olevan

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28785993:
mä pelaan myös tota papa pearia, ja eipä siinä just tarvii osata ajatella, roiskii niitä palloja mihin sattuu ja menee se sit joskus läpi..ehkä..

Tää on ihan kamalaa. Oon jossain omituisessa teleporttitasossa, jossa niillä teleporteilla ei ees oo mitään logiikkaa. Eli ne menee ihan mihin sattuu. Sit vaan räiskin viidellä elämällä et let's light up the buckets, OR NOT!

Candyssa ja Bubble Witchissä on sentään jotain vaikuttamisen mahdollisuuksia..

Tää on ihan kamalaa. Oon jossain omituisessa teleporttitasossa, jossa niillä teleporteilla ei ees oo mitään logiikkaa. Eli ne menee ihan mihin sattuu. Sit vaan räiskin viidellä elämällä et let's light up the buckets, OR NOT!

Candyssa ja Bubble Witchissä on sentään jotain vaikuttamisen mahdollisuuksia..

noitapallopelin mä lopetin jo ihan kokonaan, ei kestäny pää enää ku en päässy etenemään, eikä tää mun läppäri ees aina lataa koko peliä.

candyssä sentään vielä pärjää =)

(ai miten niin peliriippuvainen? :snotty: )

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28786017:
noitapallopelin mä lopetin jo ihan kokonaan, ei kestäny pää enää ku en päässy etenemään, eikä tää mun läppäri ees aina lataa koko peliä.

candyssä sentään vielä pärjää =)

(ai miten niin peliriippuvainen? :snotty: )

Joo mä oon sen Bubblen kans lopettanu jo aikoja sitte, ku mulla on toi kolmen tähden keräämisen tarve enkä millään ilveellä saa 27-tasosta kolmea tähteä!!
Muuten olin jossain tasolla.. 160 tai jotain.

Candyssa oon jo jossain 410. Kiitos Androidaplikaation, sitä voi hakata myös esim. luennoilla... :D

[QUOTE="vieras";28786018]Olen pelannu jonnekin ehkä 8-tasolle, lopetin kun se sammakkoörkki on niin perhanan ruma :x Ja muutenki tykkään candy crush sagasta enemmän.[/QUOTE]

Mä meinasin lopettaa niiden vähän edemmällä tulevien kaktusten takia. Ku niihin osuu, ne tekee sellasen oksettavan pieruäänen :D

Joo mä oon sen Bubblen kans lopettanu jo aikoja sitte, ku mulla on toi kolmen tähden keräämisen tarve enkä millään ilveellä saa 27-tasosta kolmea tähteä!!
Muuten olin jossain tasolla.. 160 tai jotain.

Candyssa oon jo jossain 410. Kiitos Androidaplikaation, sitä voi hakata myös esim. luennoilla... :D

mä oon candyssä 229 tasolla, ihan amatööri siis :D

noitapallopelissä olin siellä ihan ylhäällä, en muista tasoa, mut missä piti 2-3 maata pelata putkeen, ei vaan enää päässy etenemään.

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28786079:
mä oon candyssä 229 tasolla, ihan amatööri siis :D

noitapallopelissä olin siellä ihan ylhäällä, en muista tasoa, mut missä piti 2-3 maata pelata putkeen, ei vaan enää päässy etenemään.

Joo mä oon just siinä samassa :D joku 161 tai 162 muistaakseni.. Ihan przeestä.<
Candy on paras. Mut nyt mä oon taas jumissa tollasessa raivostuttavassa piirastasossa.

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28785990:
mulla meinas mennä hermo ku ne mansikat alko näyttelee mulle kieltä :kieh:

Joo mulle kans alko ja ne hemmetin omenat pyörittelee silmiä.. Ehkä kuitenki eniten ketuttaa ne mädät hedelmät mitkä pilaa mun pelin :D

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28786661:
pienen hetken piti miettiä et öööö, näinkö mä oikein?? :D

mä poltan päreitäni sen supisen kanssa..just jumitin edellisessä monta viikkoa, ja ny äsken jumahdin seuraavaan..

mä oon jo todennu et supinen on pitkähäntänen run**ri.. :saint: :ashamed:

• Tykkää
Reactions: keppälerttu
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28786730:
ammu ihan reunoja pitkin molemmille puolille ja sit siitä tuhoat keskeltä sen porkkanan ja siitä suoraan alaspäin, välttele niitä helkutin teleportteja ku ruttoa.

Joo, pääsin just kuin taikaiskusta. Voi visnujen vuosikokous mä vihaan tätä. Pitäis lopeettaa tähän paikkaan.

Papa pearissa tasolla 72 eikä ole edes kuin parin päivän jumituksia välillä. Tasot johon jumittuu menee sit yleensä ihan tuurilla läpi.

Candy crushissa lopetin välissä varmaan vuodeksi nyt taas päässy eteenpäin. Tasolla 86 ja tuossa jo viikon taas juminu.

Pet resquessa tasolla 135 ja tuossakin jo viikon jumissa. Tuonkin aina välilä pitäny kuukausia taukoa kun ei edenny.

Farm heroessa jumituin heti alkuun kun en pääse sen supisen ohi. Varmaan puoli vuotta juminu. Joskus käyn kokeilemassa.

Hermo menee mullakin väliin. Kun pääsee kohtuudella eteenpäin on sellasta hermojen nollausta mutta sit kun ei pääse viikkoihin seuraavalle tasolle niin ei enää aja asiaansa. Kait yrittävät rahastaa noilla jumituksilla mutta en todellakaan ala maksamaan että pääsen pelissä eteenpäin.

[QUOTE="vieras";28786754]Papa pearissa tasolla 72 eikä ole edes kuin parin päivän jumituksia välillä. Tasot johon jumittuu menee sit yleensä ihan tuurilla läpi.

Candy crushissa lopetin välissä varmaan vuodeksi nyt taas päässy eteenpäin. Tasolla 86 ja tuossa jo viikon taas juminu.

Pet resquessa tasolla 135 ja tuossakin jo viikon jumissa. Tuonkin aina välilä pitäny kuukausia taukoa kun ei edenny.

Farm heroessa jumituin heti alkuun kun en pääse sen supisen ohi. Varmaan puoli vuotta juminu. Joskus käyn kokeilemassa.

Hermo menee mullakin väliin. Kun pääsee kohtuudella eteenpäin on sellasta hermojen nollausta mutta sit kun ei pääse viikkoihin seuraavalle tasolle niin ei enää aja asiaansa. Kait yrittävät rahastaa noilla jumituksilla mutta en todellakaan ala maksamaan että pääsen pelissä eteenpäin.[/QUOTE]

Ja tyttö alotti nyt jonkun Hidden Chroniclen. Englannin taito vaan niin heikko että loppuu yritykset heti alkuunsa.. Mut kait tuo jotain kehittää kun jaksaa vääntää.

Yhteistyössä