Stina Girs.Oliko teidän mielestä hänen esityksensä rivoja?Hennariikan latteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "heikura"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"heikura"

Vieras
Mietin että olikohan siihen tuomaritasoon näkymät mekon alle olla aika herkulliset :p mä pidin Stinasta paljon alkuun mutta nyt se vaivaaminen alkoi jo pikkasen käymään silmille liiaksi.Voi kun se olisikin panostanut enemmän laulamiseen eikä ketkuttamiseen.HennaRiikan ääni taas oli aika lattea vaikkakin kuulas.Esitys oli mitäänsanomaton!

Ite tykkäsin hirveesti Stinan esityksestä,huippu biisi! Ärsytti kylläkin sama asia,vartaloa nuoleva asu joka kaiken lisäksi musta! Olisin iskelmä-viikoille valinnut välillä jtn muuta väriä päälle.

Itse en tykkää Hennariikasta yhtään..

Minäkin pidin aluksi Stinasta, mutta alkoi inhottaa jo sen "yliseksikkyys", joka meni tänään jo ihan överiksi. Hennariikan ääni on mielestäni hurjan kaunis ja muutenkin suloinen tyttö.

Minä en ole Hennariikasta tykännyt pahemmin, Stinasta tykkäsin aiemmin, mutta minuakin alkoi ärsyttää se yliseksikkyys, ja ne tuomariukot jotka kuolasi häntä ihan avoimesti, mm. Lauri Ylönen viime viikolla. Ja se tyyli oli joka kerta sama musta rocktyyli, ja ne liikkeet samat, biisistä riippumatta. Eli ei ollut kyllä kovinkaan monipuolinen esiintyjä, vaikkakin varsinkin englanninkielisiä biisejä lauloi todella hyvin.

Ei mua ketkuttaminen ja niukat esiintymisasut häirinneet, niitähän näkee maailmantähdilläkin ja vaikkapa Rihannaan verrattuna Stinan asut ja eleet oli vielä aika kilttejä. Mä en vaan tykännyt Stinan äänestä ja ei se mun mielestä niin hyvin niitä lauluja vetänyt, mitä tuomaristo (Jone lähinnä) antoi ymmärtää. Mut mä olenkin musiikista mitään tajuamaton moukka. Pidin Hennariikan laulusta tänään.

Ei mua ketkuttaminen ja niukat esiintymisasut häirinneet, niitähän näkee maailmantähdilläkin ja vaikkapa Rihannaan verrattuna Stinan asut ja eleet oli vielä aika kilttejä. Mä en vaan tykännyt Stinan äänestä ja ei se mun mielestä niin hyvin niitä lauluja vetänyt, mitä tuomaristo (Jone lähinnä) antoi ymmärtää. Mut mä olenkin musiikista mitään tajuamaton moukka. Pidin Hennariikan laulusta tänään.

Minä en ymmärtänyt tänään yhtään tuomareiden hehkutusta Stinan laulusta. Minusta oli kyllä aika hengettömästi vedetty Kun kuuntelen Tomppaa-biisi, karaokessa kuulee parempia. Hän ei kyllä todellakaan mikään iskelmälaulaja olekaan, englanninkielistä rokahtavaa musaa sen sijaan vetää ihan loistavasti.

mun mielestä tuo Stina oli ainut joka noista oli edes siedettävä! Kaikki muut noista "finalisteista" on ihan surkeita; Henna Riikka ja Ali eivät kumpikaan osaa laulaa ollenkaan, Ilpo on ärsyttävä ja sillä näyttää/kuullostaa kaikki biisit samalta...

Yhteistyössä