Stalkataanko mua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viaras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viaras

Vieras
Mä oon nyt täällä vähän huuli pyöreänä... Yksi vanha kaverini haistatti mulle FB:ssa pitkät hyvin haisevin sanan kääntein viime keväänä, ja luulin hänen blokanneen mut, koska en enää päässyt katsomaan hänen profiiliaan (joo, tosi teiniä, mutta meillä on mielenkiintoinen historia *huoh*). Äsken katselin kaverilistaani ja bongasin hänenkin nimensä taas sieltä =O Profiilia ei kuitenkaan saanut avattua, vaan sitä klikkaamalla päädyin omalle etusivulleni. Onko nyt niin, että tämä vanha kaverini (tai entinen kaverini, kuinka vaan) ei olekaan blokannut mua, vaan on vain sulkenut sen profiilinsa, jossa olin hänen kaverinaan, ja aika ajoin palauttaa sen ja käy lukemassa "salaa" munkin juttujani?

Onko hänen kuvansa edelleen kavereissasi vai onko siinä vain se facebookhahmo? Minullakin on kavereissa näkyvissä nimellä ja facebookhahmolla tyyppejä jotka eivät todellakaan enää ole kavereissani eivätkä siis pääse lukemaan mitään. Jostain syystä se nimi vain on sinne jäänyt.

Juu ei näy kuvaa. Mutta nimenä on hänen oikea nimensä, ei se lempinimi, jota hän FB:ssa käytti silloin, kun ei vielä ollut mua blokannut tai mitä tekikään. Eli profiiliin on ainakin nimi muutettu sen jälkeen, kun me viimeksi "nähtiin". Eikä hänen nimeään ole kaverilistassani näkynyt kuukausiin, mutta nyt se oli sinne jostakin syystä pompannut.

Juu ei näy kuvaa. Mutta nimenä on hänen oikea nimensä, ei se lempinimi, jota hän FB:ssa käytti silloin, kun ei vielä ollut mua blokannut tai mitä tekikään. Eli profiiliin on ainakin nimi muutettu sen jälkeen, kun me viimeksi "nähtiin". Eikä hänen nimeään ole kaverilistassani näkynyt kuukausiin, mutta nyt se oli sinne jostakin syystä pompannut.

Olisiko niin että on nyt siis eri nimellä facebookissa ja tuo kaveri on kuitenkin jäänyt sivujesi "muistiin" ja on ikäänkuin siellä odottamassa että haluatko uudelleen häneen yhteyden. En usko että on mitenkään muutoin oikeasti kavereissasi.

Stalkkaaminen on kuule ihan eri tason toimintaa kuin sun Facebook-juttujen lukemista. Sitten kun tyyppi kyttää sua sun kodin ja työpaikan edessä, soittelee ja tekstaa omituisia viestejä sulle ja sun läheisille, niin silloin voidaan puhua jo stalkkaamisesta.

• Tykkää
Reactions: Zucchini

Yhteistyössä