Spreadshirt

  • Viestiketjun aloittaja t-shirt
  • Ensimmäinen viesti
oon tilannu pariinki otteeseen ja oon todella tyytyväinen. yhessä paidassa oli pieni vika, kun siinä pitää valita millä tekniikalla painatus tehään, niin yks osa tekstistä oli väärällä tekniikalla. mut empä viittiny valittaa ku voi olla että olin ite tilatessani mokannu.

koitin yhtä suomalaista firmaa kerran. lasku tuli heti mut paidat vasta puoltoistavuotta myöhemmin.
 
vierailija
Pystyykö posti hukkaamaan sössimään kun tilausvahvistus saapui minulle jo 16.9.2018 Kuka ja mikä taho hoitaa Spreadshirt paitojen kuljetukset Suomessa 3 Viikkoa piina on kestänyt Posti suurin syyllinen mutta Spreadshirt toimitus ehdoissa on Max 3 viikkoa tilausvahvistuksesta!
 
vierailija
Ei nämä ainakaan lapsiperheen pyykkiin sovi. Tilasin näitä ja järkytykseksi huomasin, että pesuohje on 30 astetta hienopesussa nurinpäin käännettynä tms. ja meillä kun pestään kuudessakympissä kaikki! Pyykkikone pyörii melkein päivittäin ja mulla ei ainakaan ollut kykyä erotella lasten pyykkivuoresta näitä spreadshirt paitoja omaan pesuun. Pari kertaa sen muistin kunnes eka päätyi kuudenkympin ohjelmaan ja sinne katosi heti puolet kuvasta!
 

Yhteistyössä