sperman makuun vaikuttaminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mielenkiinnosta!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mielenkiinnosta!

Vieras
Onko todella totta, että omien nesteidensä makuun voi vaikuttaa ruokavaliolla...? :D

Pitääkö tämä paikkansa myös naisen mehujen kohdalla vai pelkästään sperman kohdalla?

Olen itse nainen, ja huomannut tähänastisten miesystävieni spermojen maussa ihan tosi isoja eroja... Tämänhetkisen mieheni sperma maistuu OIKEASTI hyvälle, se on ihan ällistyttävää, maku on sellanen lämmin ja makea. :P En olis uskonut exieni perusteella että sperman nielemisestä voi nauttia...

Toki kiinnostaa myös että voiko omaan "makuunsa" vaikuttaa sillä mitä syö. Syön tosi paljon hedelmiä, mutta maistun silti vähän suolaisemmalta kuin mieheni :o Ja ei, ei ole kyse siitä että paikat olisi likaiset, puhtaudesta pidän aina huolen :D

Onko todella totta, että omien nesteidensä makuun voi vaikuttaa ruokavaliolla...? :D

Pitääkö tämä paikkansa myös naisen mehujen kohdalla vai pelkästään sperman kohdalla?

Olen itse nainen, ja huomannut tähänastisten miesystävieni spermojen maussa ihan tosi isoja eroja... Tämänhetkisen mieheni sperma maistuu OIKEASTI hyvälle, se on ihan ällistyttävää, maku on sellanen lämmin ja makea. :P En olis uskonut exieni perusteella että sperman nielemisestä voi nauttia...

Toki kiinnostaa myös että voiko omaan "makuunsa" vaikuttaa sillä mitä syö. Syön tosi paljon hedelmiä, mutta maistun silti vähän suolaisemmalta kuin mieheni :o Ja ei, ei ole kyse siitä että paikat olisi likaiset, puhtaudesta pidän aina huolen :D

Kyllä voi ja kyllä pitää.

Viimeksi muokattu:

Kuulemma ainakin ananaksen syöminen ja anasmehut parantavat sperman makua :D

Viimeksi muokattu:
Vielä kun pitää vanijasokerivaristimen käden ulottuvilla. Siemensyöksyn sattuessa suuntaa siitin vaniljavaristinta kohti ja samalla salamannopeasti ripsautat vaniljasokeria lentävän mällin joukkoon, johan maistuu!

Onko todella totta, että omien nesteidensä makuun voi vaikuttaa ruokavaliolla...?

Olen itse nainen, ja huomannut tähänastisten miesystävieni spermojen maussa ihan tosi isoja eroja... Tämänhetkisen mieheni sperma maistuu OIKEASTI hyvälle, se on ihan ällistyttävää, maku on sellanen lämmin ja makea. En olis uskonut exieni perusteella että sperman nielemisestä voi nauttia...

Toki kiinnostaa myös että voiko omaan "makuunsa" vaikuttaa sillä mitä syö. Syön tosi paljon hedelmiä, mutta maistun silti vähän suolaisemmalta kuin mieheni Ja ei, ei ole kyse siitä että paikat olisi likaiset, puhtaudesta pidän aina huolen
Sekä miehen sperman että naisen vulvaeritteen makuun vaikuttavat ruoka ja juoma. Hedelmät, varsinkin ananas antavat makeutta ja raikkautta. Tupakka tekee tympeyttä. Alkoholi tekee 'vanhan viinan' maun ja hajun.

Naisella suurin ero on kuukautiskierron mukaan. Ehdoton huippumaku on ovulaation aikaan. Parin päivän ajan kuukautisten jälkeen maku voi olla todella luotaantyöntävä.

Yhteistyössä