speedhaapperi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja M-a-M-i
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2005 klo 20:29 M-a-M-i kirjoitti:
Niin mistähän ton laitteen voisi ostaa? olis kiva itelläkin kokeilla!

Kaunis kiitos, jos joku osaa minulle vastata :flower:
Minä näin pirkkalehden sivuilla sellaisen mainoksen ja tilasin sieltä.Taisi olla uusimmassa pirkassa se mainos jos oikein muistan. :)

kertokaa joku ystävällinen mulle jooko et mikä se on?Minkänäkönen?Miten se toimii jne?Siis sen verran tiiän et joku oli saanu oliko se nyt reisistä 12 cm pois tuon vekotiimen kanssa...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2005 klo 08:34 Vusseli kirjoitti:
kertokaa joku ystävällinen mulle jooko et mikä se on?Minkänäkönen?Miten se toimii jne?Siis sen verran tiiän et joku oli saanu oliko se nyt reisistä 12 cm pois tuon vekotiimen kanssa...
No minäpä kerron!Se on sellainen paksu kuminauha jossa on jaloille ja käsille sellaiset jalustimet mistä otetaan kiinni.Sitten sillä tehdään kaikenlaisia liikkeitä,siinä tulee ohjeet mukana ja sitten voi vaikka itse keksiä lisää liilesarjoja.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2005 klo 08:47 sähäkkä kirjoitti:
\
No minäpä kerron!Se on sellainen paksu kuminauha jossa on jaloille ja käsille sellaiset jalustimet mistä otetaan kiinni.Sitten sillä tehdään kaikenlaisia liikkeitä,siinä tulee ohjeet mukana ja sitten voi vaikka itse keksiä lisää liilesarjoja.

nii yksinkertanen?Tai silt kuulostaa...onko ne liikkeet raskaita?Onko siin niiku sillee et oma keho toimii taas vastuksena vai?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2005 klo 08:48 Vusseli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2005 klo 08:47 sähäkkä kirjoitti:
\

nii yksinkertanen?Tai silt kuulostaa...onko ne liikkeet raskaita?Onko siin niiku sillee et oma keho toimii taas vastuksena vai?
Ei se niin rankkaa ole,mutta kyllä mulla ainakin puolen tunnin jälkeen on hiki.Sun kannattis tilata se ja jos et tykkää niin sen voi palauttaa.

Minkähän laisia jumppaohjeita siinä tuli mukana? Ajattelin vain kun minulla on sellaset niinsanotut jumppakuminauhat et voisko niillä tehdä samoja liikkeitä kun tuolla speedhaapperilla. Voisko joku laitaa niitä tähän? Kiitos etukäteen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2005 klo 09:32 sane kirjoitti:
Minkähän laisia jumppaohjeita siinä tuli mukana? Ajattelin vain kun minulla on sellaset niinsanotut jumppakuminauhat et voisko niillä tehdä samoja liikkeitä kun tuolla speedhaapperilla. Voisko joku laitaa niitä tähän? Kiitos etukäteen.
Musta tuntuu että niillä ei oikein onnistu tehdä niitä liikkeitä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2005 klo 09:35 M-a-M-i kirjoitti:
Oliko muuten siinä tilauskupongissa mitään nettiosoitetta?
Meille ie tule pirkkaa ku ei olla k-kaupan asiakkaita!
Tässä ei näy nettiosoitetta mutta puhelinnumero löytyy.Se on (09)27270222 ja deluxe speedshaper maksaa 24,90 ja 7 euroa postitus ja käsittelykulut. :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2005 klo 09:54 sähäkkä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2005 klo 09:35 M-a-M-i kirjoitti:
Oliko muuten siinä tilauskupongissa mitään nettiosoitetta?
Meille ie tule pirkkaa ku ei olla k-kaupan asiakkaita!
Tässä ei näy nettiosoitetta mutta puhelinnumero löytyy.Se on (09)27270222 ja deluxe speedshaper maksaa 24,90 ja 7 euroa postitus ja käsittelykulut. :)

KIITOS :)

www.select.fi sivuilta löytyy ja vastaavanlaisia laihdutus ohjelmia ja laitteita. Parasta näillä tuotteilla on: jos et saavuta tulosta tai
ole tyytyväinen tulokseen, SAAT RAHASI TAKAISIN tilillesi kun palautat
laitteen ym. Kannatta kokeilla. Minäkin monen kokeilijana ja rahat
takaisin saaneena eikä yhtään harmita, Päinvastoin!!! =)

Siis mä laiskuuden huippu... oon tilannu tollasen pari vuotta sitte enkä oo käyttäny... :ashamed: ny löysin sen taas kaapin perältä ( ! ) ja aion ottaa käyttöön... ;) teettäkö joka päivä ja kuinka kauan ? Tuun sit kertoon kuinka käy... =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2005 klo 15:08 ella kirjoitti:
Siis mä laiskuuden huippu... oon tilannu tollasen pari vuotta sitte enkä oo käyttäny... :ashamed: ny löysin sen taas kaapin perältä ( ! ) ja aion ottaa käyttöön... ;) teettäkö joka päivä ja kuinka kauan ? Tuun sit kertoon kuinka käy... =)

hehehhe!!!!!!!! Mulla on myös tämä kyseinen laite...Tarttis varmaan vaan kaivaa se tuolta kaapinperukoilta, se kun ei taida kauheesti mun reisiä kaventaa jos se siellä yksin makoilee.. :laugh:

Yhteistyössä