Specsaversin "asiakas" passitettiin pihalle

Ei kyse ole oikeastaan uskomisesta. Kun kyseessä on pääkaupunkiseudun liike, on siellä varmasti asiakkaita riittämiin. Tuotteiden palautus, tilauksen peruutus ja reklamointi ovat arkipäivää näille asiakaspalvelijoille. Jos jokaisesta palautuksesta tai peruutuksesta vedettäisiin tuollaiset siepit, olisi asia tullut ilmi jo aiemmin. Lisäksi, myyjä ei menetä mitään henkilökohtaisesti, joten ei ole mitään järkeä ajatella hänen suhtautuvan asiaan näin suurella tunnelatauksella.

Tilanne on myös varsin epätasapainoinen. Liike ei voi kertoa tapahtumista, mutta asiakas voi ja asiakas voi esittää oman näkemyksensä tapahtumien kulusta. Mikäli liikkeen toiminta olisi rasistista ja palvelu huonoa, en usko, että naiskaksikko olisi mennyt sinne toiste.
Rasismista en sanonut mitään. Ei ollut sitä. Myyjän palvelu ei ollut huono.
 
vierailija
Ovat varmaan yrittäneet peruutuksella keinotella Kelan maksusitoumuksen rahat itselleen. Voin lyödä tonnin vetoa etteivät olleet rahalla maksamassa.
On varmasti työlästä Kelan kanssa selvitellä maksusitoumuksen palautusta. Onko liikkeellä oikeus kieltäytyä hyväksymästä maksusitoumuksia? Olisi helppo keino päästä eroon ongelmaporukoista.
 
Omistaja käski painua vittuun ja huuti. Kuulin videolta.
Niin kuulin minäkin, sitä ennen pyysi asiallisesti poistumaan mutta kun nämä "väärinkohdellut" eivät suostuneet poistumaan.
Pinnan palamisen jälkeen omistaja käytti yhtä "kauheista kauheinta" painosanaa kun ei tavallinen puhe tehonnut. Olisin minäkin saattanut menettää malttini, etenkin jos on ollut kusetuksen makua edellisessä asioinnissa.
Ja edelleenkään tiedossa ei ole mikä se edellisen asioinnin todellinen laita on ollut, tuossa on vain yksi puoli tarinasta, veikkaan että omistajan versio olisi omanlainen.
 
Maailma on katala paikka,
Floridassa maarimikko löi mun kulman auki, kun en maksanut laskuani, Tel Avivissa minut talutettiin synagogasta ulos ihan vain sen vuoksi, kun olin kännissä, Oulussa ovimies baarissa ei edes päästänyt mua sisälle baariin.
Olis mulla muitakin juttuja kerrottavana maailman julmuudesta, mutta, jos kerron lisää niin opitte tuntemaan minut liian hyvin.
No mut onneks et mennyt specsaverssille, siellä sulle oltais saatettu sanoa ruma sana ja olisit pahimmassa tapauksessa traumatisoitunut loppuiäksesi:(
 
  • Haha
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä