Sovittiin tänään miehen kanssa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nana"

Vieras
Että jos en saa uutta työpaikkaa (nyk. vakituinen työ) kesään mennessä, niin sitten tehdään vauva. :)

Eli mun mielestä win win -tilanne. Oon kuitenkin ollut nykyisessä paikassa niin kauan töissä (3 vuotta) et vois hyvillä mielin jäädä pois ja sitten katsella muita hommia rauhassa.

Mies on jo pidemmän aikaa toivonut meille lasta (täyttää pian 40, et varmaan jo biologinen kello tikittää). Viime kesänä se sitten otti asian vakavasti puheeksi, mut en sillon osannut ottaa asiaan kantaa. Nyt kun oon aikani miettinyt niin alan lämmetä asialle, vauva tuntuu hyvältä asialta ( en ole enää kauhusta kankeana kun ajattelen asiaa); luonnolliselta jatkumolta meidän suhteessa ja kai se vauvakuumekin on sitten iskenyt: tuntuu että nään vauvoja ja raskaana olevia naisia joka puolella mihin sitten kotoa lähdenkin, kaikki kaverit saa järjestään lapsia ja itseäkin on alkanut kiinnostamaan ottamaan asioista selvää. :)

Että näin. :)

Kolmen vuoden kokemuksen syvä rintaääni kertoo, ettei niitä lapsia tehdä. Niitä saadaan. Niitä voidaan yrittää tehdä. Tietenkään en toivo lapsettomuutta kenellekään, toivoisin vain ihmisten ymmärtävän, ettei niitä tehdä.

[QUOTE="nana";27941960]25.[/QUOTE]

Et kai sinä vakavissasi harkitse, että teet lapsen 40v miehen kanssa.

Ajattele hiukan eteenpäin, tuo mieshän on jo kuudenkymmenen kun lapsi on täysi-ikäinen.
Miehesi kohdalla se lastenteko ikä on jo mennyt.

Ota ikäisesi mies ja perusta perhe, ei tuollaista vanhusta

Meillä oli samanlainen tilanne viime kesänä. Tosin meillä oli "ehtona", jos en pääse kouluun. Raskaaksi tulin heti, kun jätin ehkäisyn pois. Nyt olen suht viimeisillään raskaana ja luen pääsykokeisiin :)

[QUOTE="Hmm";27942049]Et kai sinä vakavissasi harkitse, että teet lapsen 40v miehen kanssa.

Ajattele hiukan eteenpäin, tuo mieshän on jo kuudenkymmenen kun lapsi on täysi-ikäinen.
Miehesi kohdalla se lastenteko ikä on jo mennyt.

Ota ikäisesi mies ja perusta perhe, ei tuollaista vanhusta[/QUOTE]

:laugh:

Meille on tulossa toinen lapsi, miehelläni ikää 38. Ekan syntyessä oli 35. OMG, en edes tiennyt olevani vanhuksen kanssa! :D

[QUOTE="haha";27942133]kun lapsi on täysikäinen ryhdytkin sitten vaihtelemaan vaippoja ukollesi.[/QUOTE]

Että 60-vuotiaat on sun mielestä vaipoissa? :laugh:

Olette te lapsoset sitten vaan niin hauskoja. :D

[QUOTE="haha";27942133]kun lapsi on täysikäinen ryhdytkin sitten vaihtelemaan vaippoja ukollesi.[/QUOTE]

Ai miksi? Ei mun faijakaan vaipoissa kulje. Tiisus miten tyhmää sakkia! :D :D

Yhteistyössä