sovitaanko nyt näin, hyvät palstalaiset=)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
sovitaanko niin, että jos joku täällä kerrottu asia on jonkun mielestä provo, niin pitäisi sen omana tietonaan, eikä osallistuisi koko ketjuun. tulee niin paha mieli, kun joku uskaltautuu puhumaan jostain itselle todella kipeästä ja vaikeasta asiasta ja pyytää tukea ja apua meiltä multa, niin jopas kohta ilmestyy lause: " tämä on selvä provo" Itsellenikin kävi noin kun uskaltauduin tulla kertomaan erittäin vaikeasta asiasta! ei lyödä lyötyä, vaan jos asia ei kiinnosta, tai on mielestäsi provo, niin älä osallistu koko aiheesta keskusteluun. enkä tätä millään pahalla sano, vaan siksi että ihmiset sais tukea, jota kaipaa, eikä provoksi nimittämistä. Kiitos=)

Sovitaan vaan, mutta koittaakaa nyt kuitenkin kestää seuraava kommentointi. En nyt viittaa suoranaisesti mihinkään ketjuun, mutta jotenkin minua ihmetyttää toisinaan tietyntyyliset ketjut. Jotenkin on niin vaikea kuvitella tilanteita missä esim. on joku todellinen hätä kyseessä ja siltikkin ehtii usean tunnin ajan tiivisti raportoimaan tilannetta tänne ja hoitelemaan vielä muita asioita. En vain itsestäni voisi uskoa, että jos minulla olisi joku vaikea tilanne menossa edes pystyisin siinä tilanteessa kokoamaan ajatuksiani niin, että siitä tänne koko ajan voisin kirjoittaa. Mutta minä olen minä ja nämä varmaankin vain minun ajatuksiani. Mutta kenenkään ketjuun en myös lähde syyttelemään provoksi, koska enhän voi todellakaan tietää todellista tilannetta.

Yhteistyössä