Sovin yhden naisen kanssa strippisession hotellihuoneeseeni mutta hän ilmoitti olevansa valmis menemään pidemmälle?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen 43 ja nainen ilmoitti "treffi"profiilissa iäkseen 22. Heti aloitusviestissä kerroin että olen hänen ikähaarukan ulkopuolella mutta minulle riittää tanssisessio ilman kosketusta. Nainen suostui ja teki työnsä mutta kesken kaiken sanoikin olevansa valmis seksiin.
Ei oikein napannut enää siinä vaiheessa. Miksi kukaan muuttaa mielensä tuolla tavalla?
 
Olen 43 ja nainen ilmoitti "treffi"profiilissa iäkseen 22. Heti aloitusviestissä kerroin että olen hänen ikähaarukan ulkopuolella mutta minulle riittää tanssisessio ilman kosketusta. Nainen suostui ja teki työnsä mutta kesken kaiken sanoikin olevansa valmis seksiin.
Ei oikein napannut enää siinä vaiheessa. Miksi kukaan muuttaa mielensä tuolla tavalla?
Kuinka niin enää siinä vaiheessa?
Eikös se just tollasen esileikin jälkeen pääse kunnolla vauhtiin?
 
vierailija
Olen 43 ja nainen ilmoitti "treffi"profiilissa iäkseen 22. Heti aloitusviestissä kerroin että olen hänen ikähaarukan ulkopuolella mutta minulle riittää tanssisessio ilman kosketusta. Nainen suostui ja teki työnsä mutta kesken kaiken sanoikin olevansa valmis seksiin.
Ei oikein napannut enää siinä vaiheessa. Miksi kukaan muuttaa mielensä tuolla tavalla?
Häpeän puolestasi

Siis minulla olisi sekunnissa seisiö päällä samassa tilanteessa, ja sitten naatittaisiin :)

Eikö hormoonit oikein hyrrää?
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.

Yhteistyössä