Sotkeeko terolut raskaustestitulosta vai mikä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pco mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pco mamma

Vieras
Elikä, söin juuri viimeisen terolut-kuurini, neljäs päivä sen lopetuksesta ja kuukautiset piti tulla jo (tulevat aina heti seuraavana päivänä lopetuksesta). Kävin kierron 11.päivänä ultrassa, jossa todettiin etten ovuloi joten minulle määrättiin clomifen ovulointia varten, clomifen-kuuri pitäisi aloittaa tulevassa kierrossa.. Nyt kuitenkin tein r-testin ja sain illalla selkeän positiivisen, mutta aamun testissä on korkeintaan hyvin hyvin haalea haamu, jos sitäkään. Vessareissulla pyyhkäistessä tulee hieman vaaleanpunaista valkovuotoa, mutta oireita kuukautisiin tai raskauteen liittyen ei ole..

Voiko siis terolut sotkea sitä raskaustestitulosta? Kuinka voisin olla raskaana jos en lääkärin mukaan ole edes ovuloinut...

Jos sulla ovulaatio on tapahtunut ennen tota kp 11? Mulla oli terolutit menossa kk-kierron tasaamiseen ja aloitin tabletit kp 15. No teroluteista huolimatta olinkin tullut raskaaksi koska mulla oli ovulaatio ollut niin alkukierrossa...

Niin eikä mulla terolutit vaikuttanut raskaustestiin kuinkaan. Testi oli positiivinen kp 27.

Viimeksi muokattu:
joko raskaana tai kemiallinen, joka ei siis tarttunut kunnolla kiinni. hedelmöitys on varmastikin tapahtunut.

terot ei vaikuta millään tavalla r-testin tulokseen.

Mulle kävi noin ja kyseessä oli kemiallinen. Söin siis myös Teroluteja, Clomifenia en ole syönyt. Vuotta myöhemmin tulin uudelleen raskaaksi ja nyt on 4kk tyttö. :)

Terolut ei vaikuta raskaustestiin.

Eri vuorokaudenaikoina voi olla erilaisia hormonipitoisuuksia elimistössä. Siis, jos testasit samanmerkkisellä testillä illalla ja aamulla. Kemiallinen on aika vahva vaihtoehto. Sitten jotkut raskaustestit näyttävät oikeasti ihan mitä sattuu, toisissa voi olla selkeitäkin vääriä positiivisia.

Toivottavasti saat toivotun tuloksen. =)

Yhteistyössä