Sossun / koulun toimintatavoista kysymys ?

Elikäs tällainen ikävä asia. Yh- ystävästäni tehty koulusta melkoisen aiheeton ilmoitus sosiaaliviranomaisille.
Siis tietty lapsensa koulusta. Nyt olisi edessä tapaaminen koulussa, jonne käsittääkseni tulee rehtori, opettaja ja sossu ja tietty ystäväni.
Ottaisivatkohan minut siihen kokoukseen mukaan ?
Olen siis läheisin ystävä, tiedän perheen asiat jne.
 
No nih, nyt tuli hyvää vinkkiä. Kiitos. On vain mulle nuo asiat totaalisen vieraita. On siis jo kerran ystäväni käynyt sosiaaliviranomaisten puheilla. Ja se oli sinänsä ihan hyvin mennyt. Mutta nyt haluaisi henkistä tukea tuohon koulutapaamiseen.
 
[QUOTE="vieras";23570906]Minä ottaisin mukaan oikeusavustajan tms. virallisen tukihenkilön. Ei läheisimpienkään ystävien kannata olla tuollaisessa mukana, siitä on tod. näk. vain haittaa.[/QUOTE]

:) Niin no tuota me tässä itsekin pohditaan.
Mutta tässä on monta sellaista seikkaa, että voisin ehkä kenties kuitenkin mennä. Olen melkein kuin perheenjäsen siinä mielessä, että niin vähän muita esim. sukulaisia on.
Ja mulla on täysin moitteeton tausta. Ja ehkä osaisin puhua heille monen hyvin menestyneen lapsen äitinä "oikeaa kieltä". Siis minulle esim. koulumaailma tuttu.
 

Yhteistyössä